پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 دی 1395 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 11024

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

مردم کهگیلویه وبویراحمد در فقرمطلق زندگی می کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بسیاری از مردم و مدیران این استان طمع فقر و نداری را چشیده‌اند و زمانی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده‌اند

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه چاله‌های فقر در این استان عمیق است گفت: این استان در بسیاری از شاخص‌ها حتی با فاصله از سایر استان‌ها عقب است.

به گزارش صدای جنوب،پژمان نیک‌اقبالی در نشست هم‌اندیشی سند کاهش فقر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قبل از انقلاب یک متر جاده آسفالته در این استان وجود نداشت ولی به میمنت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم‌اکنون شاهد خدمات‌رسانی مطلوب در زمینه‌های مختلف از جمله آب، برق، جاده مناسب، تلفن، گاز و… حتی به روستاهای سخت‌گذر هستیم.

وی با بیان اینکه در بسیاری از شاخص‌ها از میانگین کشوری با فاصله عقب هستیم عنوان کرد: باید حفره‌های را از محرومیت طی کنیم تا به کف کشور برسیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بسیاری از مردم و مدیران این استان طمع فقر و نداری را چشیده‌اند و زمانی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده‌اند.

نیک‌اقبال با بیان اینکه دستگاه‌های حمایتی این استان در بسیاری از طرح‌ها توسط سازمان‌ها متبوع به عنوان معین انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد، موسسات خیریه و شرکت‌های نیمه دولتی متعددی برای رفع محرومیت این منطقه وارد عمل شده‌اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت