پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 دی 1395 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 11038

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

تا پایان سال، در شهرستان های گچساران،کهگیلویه و باشت،صندوق توسعه بخش کشاورزی ایجاد می شود

تاسیس صندوق در افزایش تولید دربخش کشاورزی وبهبود اقتصادشهرستان وایجادبارقه امیدی در رونق بخش کشاورزی و اشتغالزایی موثر است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:باپیگیری های انجام گرفته در سه سال اخیر و لزوم ایجاد و توسعه صندوق های کشاورزی در استان باشرکت مادر تخصصی و اعضای هیئت مدیره وپیگیری استاندارمحترم درسفررئیس جمهوری به استان، برای شهرستان های کهگیلویه و لنده یک صندوق شهرستانی توسعه بخش کشاورزی اختصاص داده شد تا بتوانیم تمامی بهره برداران بخش کشاورزی، منابع طبیعی وشرکت هایی که درزیربخش کشاورزی فعالیت دارند را عضو و مشارکت دهیم.
به گزارش صدای جنوب،جعفرگوهرکانی در جلسه راهکارهای حمایت از صندوق شهرستانی توسعه بخش کشاورزی که باحضور معاون وزیر ومدیرعامل صندوق وجمعی از مدیران استانی و شهرستانی درمحل فرمانداری کهگیلویه برگزار شده بود ،فلسفه وجودی صندوق را دراختیارقراردادن منابع مالی وریالی برای تولیدکنندگان وهمچنین پشتیبانی از آنها در رونق دادن کشاورزی وجلوگیری از رکود بیان کرد.

گوهرکانی بابیان اینکه ۵۱درصد سهام صندوق توسط بهره برداران و۴۹درصدنیز سهم دولت است گفت: تاسیس صندوق در افزایش تولید دربخش کشاورزی وبهبود اقتصادشهرستان وایجادبارقه امیدی در رونق بخش کشاورزی و اشتغالزایی موثر است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهارداشت:هم اکنون یک صندوق دراستان وجود دارد وتاپایان سال علاوه بر کهگیلویه ولنده در شهرستان های گچساران و باشت نیز صندوق شهرستانی توسعه بخش کشاورزی برای کشاورزان،عشایروروستائیان ایجاد خواهد شد و با حمایت دولت در سال آینده در سایر شهرستان ها چاره اندیشی می شود.
وی حداقل و حداکثر میزان سهام عضویت را براساس فرمت شرکت مادر تخصصی وتوان تولیدی دانست.
گوهرکانی تصریح کرد: با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به بهره برداران و اعضای صندوق، جلوی مهاجرت روستائیان به شهرها نیز گرفته می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت