پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1400 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 111013

فرمانداران لنده و کهگیلویه بزودی معرفی می شوند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراحل اداری انتخاب فرمانداران کهگیلویه و لنده در حال انجام است و به زودی مشخص می‌شود.

صدای جنوب:

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراحل اداری انتخاب فرمانداران کهگیلویه و لنده در حال انجام است و به زودی مشخص می‌شود.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی در حاشیه آئین تودیع و معارفه فرمانداری چرام در پاسخ به سؤالات خبرنگار کبنا در خصوص رعایت اصل تفکیک قوا و تداخل قوا در استان بیان کرد: ما هم اعتقاد به اصل تفکیک قوا داریم چون یکی از اصول قانون اساسی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
وی بیان کرد: یک دوره‌ای هر سه نماینده استان با استاندار وقت هماهنگ بودن چیزی شبیه امروز و خیلی‌ها به به و چهچه می‌زدند که همه عوامل قوه مجریه و مقننه همراه و و هماهنگ هستند اما الان چطور عیب شده است.
سید جواد هاشمی تاکید کرد: بنده هم اعتقاد دارم اصل تفکیک قوا باید رعایت شود و شأن و شئون هرکس سرجای خود محفوظ باشد اما تعامل و همراهی جای اشکال نیست.
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر مدیر و فرمانداری باید از حمایت مجموعه‌ای برخوردار باشد فردا کار دارد و تنها کسی که می‌تواند کارش را در وزارتخانه پیگیری کند نمایندگان مردم هستند.
وی افزود: بحث دخالت نمایندگان نیست بلکه از آنها نظرخواهی می‌شود همانطور که خیلی از طیف‌های سیاسی به استاندار لیست دادن نمایندگان هم لیست دادند.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال در خصوص نشست با احزاب و تشکل‌های سیاسی و شنیدن نظرات آنها بیان کرد:, بنده اعتقاد به توسعه سیاسی در همه جوانب دارم و اینکه در آینده بعداز تغییر و تحولات ان شاء الله دیداری با همه احزاب و نخبگان سیاسی داریم نوع حزب هم فرقی ندارد و دوست داریم از نقطه نظرات همه افکار و نخبگان برای توسعه استان کمک بگیریم.
هاشمی افزود: نشست‌ها را در ادامه کار عملی خواهیم کرد.
وی در پاسخ به تغییر فرمانداران کهگیلویه و لنده، اظهارداشت: مراحل اداری آنها در حال انجام است و به زودی مشخص می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت