پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آذر 1400 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 111089

صندوق توسعه استان کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی می شود

صندوق توسعه و پیشرفت استان با سرمایه اولیه دولت امسال در استان راه اندازی می شود

سیداحسانی عسکری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: صندوق توسعه و پیشرفت استان با سرمایه اولیه دولت امسال در استان راه اندازی می شود.
وی اظهار داشت: با راه اندازی صندوق توسعه کهگیلویه وبویراحمد با کمک منابع ملی و استفاده از منابع و ظرفیت های بومی، استان وارد مرحله جدیدی خواهد شد.
عسکری اظهار داشت: تمام منابع تسهیلاتی، اعتباری، حوزه مالیات، گمرک، کمک های فنی و اعتباری حتی اعتبارات مازاد درآمد استان وارد این صندوق می شود.
وی با بیان اینکه، درآمدهای وارد شده به این صندوق از بخش های مختلف در جهت توسعه زیرساختی هزینه می شود گفت: این صندوق زمینه برای توسعه پایدار اشتغال، درآمد و سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی به خصوص مناطق روستایی را فراهم می سازد.
وی با بیان اینکه، رشد اقتصادی در نظر گرفته شده برای استان در سال آینده ۹,۱ درصد اعلام شده است تاکید کرد: برای تحقق این امر باید همه ظرفیت های استان پای کار باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی تصریح کرد: به زودی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی  و وزیر صنعت، معدن و تجارات به استان سفر می کنند و تا آن موقع بخش کشاورزی و صنعت استان خواسته ها، مطالبات و مشکلات خود را برای پیگیری و رفع آنها احصاء کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم گفت: بیش از سه هزار و ۶۰۰ طرح در استان طی سال های ۹۷ تاکنون، اعتباری افزون بر ۳۳۰ میلیارد تومان دریافت کرده اند.
شهابی نسب تاکید کرد: تیم نظارت و ارزیابی از طرح های اقتصادی در استان به زودی تشکیل و فعال می شود و نظارت و بازرسی بر طرح های اقتصادی آغاز و انحرافات این طرح ها کنترل و گزارش داده خواهد شد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت