پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1400 ساعت 16:09:: شناسه خبر: 111476

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکل تونل پات در محور پاتاوه_ دهدشت سریعا پیگیری شود/ تاکید بر استفاده از پیمانکاران خوش‌سابقه/تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به جاده سوق_ دهدشت 

حاجی‌زاده با بیان اینکه بسیاری از نقاط حادثه‌خیز در اعتبارات امسال دیده شده، گفت: تقاطع سوق_ دهدشت استانداردهای لازم را ندارد بارها به شورای فنی و راه و شهرسازی این مورد را تذکر داده‌ام.

صدای جنوب:

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل روشنایی و ریزش آب پل پات محور پاتاوه_ دهدشت پیگیری و تعیین تکلیف شود‌.

 

به گزارش صدای جنوب، از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای ترافیک بر انجام اقدامات لازم برای کاهش تصادفات در جاده‌های استان تاکید کرد و گفت: هر چقدر بتوانیم در تصمیم‌گیری‌ها به حفظ جان مردم کمک کنیم بالاترین عبادات و وظیفه را انجام داده‌ایم.

 

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بر اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک تاکید کرد و افزود: بسیاری از نقاط حادثه‌خیز استان با همین جلسات و پیگیری‌ها و اختصاص اعتبارات رفع شد.

 

وی با تاکید بر کاهش بار ترافیکی در شهرهای استان خصوصا شهر یاسوج گفت: تکمیل پل چهارم بشار به کاهش بار ترافیکی مرکز استان کمک می‌کند اعتبارات این پل تامین شده و شهردار قول بهره‌برداری در بهمن‌ماه را داده که انتظار می‌رود پروژه حتما در بازده زمانی تعیین شده افتتاح و در اختیار قرار گیرد‌.

 

حاجی‌زاده با بیان اینکه بسیاری از نقاط حادثه‌خیز در اعتبارات امسال دیده شده، گفت: تقاطع سوق_ دهدشت استانداردهای لازم را ندارد بارها به شورای فنی و راه و شهرسازی این مورد را تذکر داده‌ام.

 

حاجی‌زاده از اختصاص ۳ میلیارد تومان به جاده سوق_ دهدشت خبر داد و گفت: پیمانکار این پروژه هر چه سریعتر مشخص شود.

 

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پروژه پاتاوه_ دهدشت ۴۴ میلیارد تومان اعتبار دارد در خصوص وضعیت تونل پات در محور پاتاوه_ دهدشت گفت: هر چه سریعتر روشنایی این تونل انجام و مشکل ریزش آب پیگیری و تعیین تکلیف شود.

 

وی همچنین خواستار شروع به کار بلوار فرودگاه یاسوج شد و افزود: پیمانکار این پروژه خلع شد و پیمانکار جدید مشخص شده بنابراین پروژه سریعتر به نتیجه برسد.

 

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بارها تذکر دادم در انتخاب پیمانکار دقت شود و پروژه‌ها به پیمانکاران خوش سابقه داده شوند.

 

وی در پایان با تذکر به شهرداری یاسوج گفت: شهرداری سال گذشته خط‌کشی که انجام داده بود مناسب نبود و از بین رفت.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت