پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1400 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 111576

پیام قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمداز ابراز همدردی اقشار مختلف

دکتر احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با صدور پیامی از یکایک افرادی که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم‌های تشییع، ترحیم و یادبود همسر گرامیشان  نسبت به بازماندگان ابراز همدردی نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  صدای جنوب   در متن پیام امده است 

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خداوند متعال در آیات شریفه قرآن کریم به اینکه همه نفوس طعم مرگ را خواهند چشید و اینکه همه می دانیم که با مرگ بازگشت همه به سوی اوست تصریح نموده است.

اینکه ما با مرگ به سوی پروردگار باز می گردیم یک بشارت کریمانه است چون در خود رفتن به سوی الله جل جلاله نهایت تکریم بشر است.

همسر مومنه بنده که مادر و معلمی مهربان و از سلسله جلیله سادات و نسب او به امام زین العابدین علیه السلام می رسید، پس از چند سال بیماری صعب العلاج در مقابل مشیت الهی تسلیم شد و در خانه ابدی آرام گرفت.

هرچند ما در مقابل نعمت های بی پایان الهی در این سفر پرمخاطره بنا به دست نوشته حضرت امیر المومنین(ع) بر روی قبر سلمان فارسی، زاد و توشه ای از حسنات نداریم ولی برای وارد شدن بر شخص کریم بردن زاد و توشه هم کاری ناپسند است و به همین خاطر از خداوند کریم می طلبیم که او را کریمانه بپذیرد.

بدینوسیله از همه سروران عزیزی که در غم و اندوه جانکاه درگذشت همسر، مادر و معلم متدین و مهربان با بنده، فرزندان، والدین ایشان و دیگر بازماندگان به طرق مختلف ابراز لطف و همدردی نمودند و موجبات تسلی خاطر را فراهم فرمودند، از برادر ارجمندم جناب آقای دکتر وحیدی وزیر محترم کشور و مجموعه ستادی آن وزارتخانه، جناب حجت الاسلام و المسلمین محی الدین طاهری تولیت آستانه مقدسه سید علاءالدین حسین علیه السلام شیراز و خدام شریف آن، از روحانیت معظم بویژه حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان محترم و خدوم مردم شریف استان و نمایندگان ادوار استان در مجلس شورای اسلامی، استانداران استان های مختلف، معاونین و مجموعه استانداری، فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان، روسای دانشگاه ها، سازمان ها، ادارات و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و همه مدیران و مسئولین سیاسی، نظامی، انتظامی و امنیتی، خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران، اصحاب رسانه و صدا و سیما و اقشار مختلف مردم عزیز و شریف استان از طوایف و ایلات مختلف استان و استان های همجوار که در مراسم تشییع، خاکسپاری و مجالس ترحیم شرکت فرمودند و عزیزانی که بصورت خودجوش مجالسی در قم و شهرهای دیگر برگزار نمودند سپاسگزاری نموده و از الطاف خداپسندانه همه آنان تشکر و قدردانی می نماییم. و برای همه عزیزان آرزوی عزت و سلامتی و عاقبت بخیری داریم.
در مقابل اراده الهی راضی، تسلیم و شاکریم و الحمدالله رب العالمین

                           سید علی احمد زاده

               استاندار کهگیلویه و بویراحمد ‌

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت