پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1400 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 111671

گزارش صدای جنوب از برگزاری همایش طرح شهید بهنام محمدی در یاسوج

همایش طرح شهید بهنام محمدی با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح ، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از مسئولان بسیج اقشار و مربیان طرح شهید محمدی در سالن کنگره شهدای استان در یاسوج برگزار شد.

صدای جنوب:

خبرنگار، الهام دیرباز

همایش طرح شهید بهنام محمدی با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح ، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از مسئولان بسیج اقشار و مربیان طرح شهید محمدی در سالن کنگره شهدای استان در یاسوج برگزار شد.

 

فرمانده سپاه فتح استان در این همایش از کسب رتبه اول کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح شهید بهنام محمدی در کشور خبر داد و گفت: کسب این موفقیت مرهون تلاش‌ها و فعالیت‌های مربیان این طرح در استان بوده است.

سردار حمید خرم دل خطاب به مربیان شرکت کننده در این همایش افزود: کار شما مربیان مصداق جهاد در برابر دشمنانی است که با همه توان سعی در انحراف دانش آموزان از مسیر دین و ولایت دارند.

وی با بیان اینکه تحقق جهاد فرهنگی مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب در گروه فعالیت مستمر مربیان طرح شهید بهنام محمدی با دانش آموزان است، اضافه کرد: با توجه به این بهترین دوران برای پرورش و تربیت نسل جدید دوران دانش آموزی است.

سردار خرم دل گفت: نباید مسایل دین و تربیت را به کلاس‌های پرورشی معطوف کرد بلکه با ارئه راهکار‌های جدید می‌توان این مهم را محقق کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به ملاک وزیر آموزش و پرورش برای انتخاب مدیران کل ادامه داد: یکی از ملاک‌های انتخاب مدیران کل در استان‌ها تعهد به سند تحول در آموزش و پرورش است.

سردار خرم دل با اشاره به اینکه تمدن بزرگ اسلامی باید توسط دانش آموزان محقق شود ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا در جنگ نرم همه رفتار‌های یک جوان ایرانی مطابق میل آن‌ها شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمینه تربیت اسلامی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت الگو‌های برجسته‌ای داریم گفت: الگوهایی، چون شهید سلیمانی، بهنام محمدی و لَندی داریم و موضوع شهید و شهادت مربوط به گذشته نمی‌شود و در همه زمان‌ها جاری و ساری است.

سردار خرم دل اضافه کرد: امسال بیش از ۱۳ هزار دانش آموز دختر و پسر به سن بلوغ می‌رسند که باید برنامه‌هایی برای این نوجوانان داشته باشیم.

وی همچنین به اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: با فروکش کردن کرونا راهیان نور دوباره برگزارمی شود و این اردو‌ها یک بستر خوب فرهنگی برای دانش آموزان است تا گذشته خود را بشناسند.

 

در پایان این همایش از مربیان طرح شهید بهنام محمدی در شهرستان بویراحمد، دنا و عشایر تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت