پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1400 ساعت 16:10:: شناسه خبر: 111902

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در شهرسوق برگزار شد

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در شهرسوق بارعایت پروتکل های بهداشتی و باحضور اقشارمختلف مردم، باشکوه خاصی برگزار شد.

دای جنوب:

مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی در شهرسوق بارعایت پروتکل های بهداشتی و باحضور اقشارمختلف مردم، باشکوه خاصی برگزار شد.
دراین مراسم، شرکت کنندکان باشعارهای لبیک یاخامنه ای، لبیک یا حسین است، ای رهبرازاده، اماده ایم اماده، مرگ برامریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه با ارمان های نظام مقدس اسلامی تجدید میثاق کردند.
امام جمعه سوق در این آیین با گرامیداشت هفته بصیرت طی سخنانی اظهارداشت: مردم سوق همگام باسایر مردم کشور در ۹دی سال ۸۸ کفن پوش شدند و فتنه انگیزی دشمنان خارجی و عوامل داخلی انها رامحکوم نمودند.
حجت الاسلام کیانی اصل گفت: تبیین حماسه ۹دی برای جوانان ضروری است زیرا یکی از باشکوه ترین راهپیمایی خودجوش شکل گزفت و نقشه خطرناک دشمنان راخنثی کرد.
وی بااشاره به خساراتی که ۸ماه فتنه گران به کشور وارد کردند گفت: نظام اسلامی درمنطقه وجهان و همجنین ازنظر هسته ای و موفقیت چشمگیر و موقعیت خاص دران مقطع در شکل گیری محورمقاومت سبب شده بود که حتی اوباما رییس جمهور وقت امریکا به رهبری نظام اسلامی نامه نوشته و از موضع ضعف خواهان مذاکره شود.

حجت الاسلام کیانی اصل گفت:باحوادث تلخ سال ۸۸ موقعیت کشور ما به خطر فتاد و تحریم ها شکل گرفت و رویه کشورهاتغییرکرد ودید انهانسبت به اقتدارایران عوض شد و حتی درسازمان ملل هم به ما توجهی نمی کردند.
وی به ادعای خواص درباره تقلب درانتخابات،اعلام پیروزی زودهنگام و تبریک به کاندید ادعایی و تشکیل کمیته صیانت و پافشاری بر ابطال انتخابات و اغاز تظاهرات بعد از اعلام نتایج در تهران که از نقاط کشور برای زمینه‌سازی کردن یک فتنه جمع شده بودند بعنوان سناریوی خطرناکی نام برد که کشور رادامن گیر کرد.
حجت الاسلام کیانی اصل همکاری خواص با عناصر ضد انقلاب و هماهنگ بااسراییل وامریکا را در ان اغتشاشات وبیانیه های جانبدارانه حتی پس از پاره کردن تصویر امام (ره) و شادی کنان درروز عاشورا و دادن شعارهای ساختارشکنانه را دراین فتنه تاثیرگذارخواندند  که این اشخاص حتی به نصایح رهبری نیز بی اعتنایی کردند.

وی ادامه داد: در پی این دسیسه ها مردم انقلابی در ۹دی به خیابان هاامدند وبساط فتنه راجمع نمودند و اگر بصیرت مردم وتدبیر مقام معظم رهبری نبود معلوم نبود الان چه شده بود؟
کیانی اصل گفت:باید این مسایل تبیین شود و نوجوانان وجوانان بدانند که سران فتنه حتی پس از یکسال از حماسه ۹دی کوتاه نیامدند وبیانیه دادند ولی نظام باانهامدارا کرد اما در نهایت انها محدود و حبس خانگی شان اغاز شد که هنوز هم اعلام پشیمانی و برائت از فتنه گران نکرده اند.

خطیب جمعه سوق باانتقاد از برخی که از سران فتنه دفاع می کنند تاکید کرد همگان بدانند فتنه خط قرمز است واین روز ۹دی مختص به جناح خاصی نیست زیرا همه امدند.

وی تاکید کرد این حماسه همواره بایدگرامی داشته شود وبایدمسیولان ذیربط در سوق ان را تبیین کنند تاجای ظالم وشهید عوض نگردد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت