پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 بهمن 1400 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 113109

به همت معاون آموزش متوسطه و با اقدامی متفاوت؛

اولین کارگاه آموزشی تشریح اعضای بدن در شهرستان کهگیلویه برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی تشریح اعضای بدن به همت معاون آموزش متوسطه شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت با تبریک دهه فجر و تولد حضرت فاطمه (س) گفت : با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور و شهرستان خلاهای در حوزه آموزش ایجاد شده که تلاش می کنیم با اجرایی چنین برنامه های در جهت کیفیت بخشی به حوزه آموزش با کمک و برنامه ریزی معاونت و کارشناسان حوزه متوسطه روند آموزش در مسیر عادی خود قرار بگیرد.

 

سید فضل الله گنجی پور با تقدیر از عوامل برگزاری این برنامه و واحدها فناوری و پژوهش سرا افزود : انشالله با برنامه ریزی و فروکش کردن بحران کرونا با تدارک و اجرایی برنامه های آموزشی پرورشی فرایند آموزش در آموزش وپرورش پویا شود.

 

محمد حسین جمشیدی معاونت آموزش متوسطه با اشاره به تلاش حوزه آموزش گفت : با همراهی و تلاش کارشناسان حوزه آموزش متوسطه برنامه ها،همایش و کارگاه های آموزشی متنوعی در جهت کمک به آموزش شهرستان اجرایی خواهیم کرد.

 

جمشیدی ادامه داد ؛ در جهت کیفی تر کردن روند آموزش علاوه بر برنامه ها و کارگاه ها ؛ محورهای مختلف جشنواره خوارزمی متوسطه اول کارگاه های آموزشی متفاوتی خواهیم داشت که انشالله از هفته آینده فعال خواهد شد.

 

وی افزود : هدف نهایی مجموعه آموزش وپرورش دهدشت ارتقا کیفیت آموزش و کمک به دانش آموزان شهرستان خواهد بود که انشالله با کمک همه عزیزان عملیاتی خواهد شد.

 

این کارگاه با هدف آموزش کامل مباحث مربوط به تشریح اعضای بدن و تدریس اساتید برتر زیست شناسی شهرستان آقای پور بهشت و سرکار خانم درخشان به صورت زنده و با حضور دانش آموزان دختر رشته علوم تجربی مدارس دهدشت در سالن شهید مطهری برگزار شد.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت