پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 بهمن 1400 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 113767

حجت الاسلام موحد عنوان کرد:

آخرین وضعیت پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در خانه ملت درباره آخرین وضعیت پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، اشاره کرد و گفت: طبیعتا” مصوبات سفر های استانی را باید دستگاه های اجرایی پیگیری کنند تا زمینه اجرای آن ها فراهم شود.

صدای جنوب:

سید محمد موحد نایب رئیس اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی برای عضویت و حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با حداکثر آراء انتخاب شد

به گزارش صدای جنوب” رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در خانه ملت درباره آخرین وضعیت پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، اشاره کرد و گفت: طبیعتا” مصوبات سفر های استانی را باید دستگاه های اجرایی پیگیری کنند تا زمینه اجرای آن ها فراهم شود.

 

نماینده مردم  شهرستانهای کهگیلویه؛بهمئی؛چرام؛لنده در مجلس یازدهم ادامه داد: با توجه به بُعد نظارتی مجلس، نمایندگان استان به صورت مستمر  پیگیر فراهم شدن بسترهای اجرایی شدن مصوبات سفر استانی رئیس جمهور از طریق دستگاه های اجرایی و نهاد ریاست جمهوری هستند.

 

وی افزود: قسمتی از اعتبارات لازم برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در لایحه بودجه ۱۴۰۰ دیده شده و بخشی دیگر اعتبارات قبل از تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ به استان ابلاغ شده است.

 

موحد تصریح کرد: با این وجود هنوز به صورت روشن و ملموس اعتبارات لازم از سوی دولت تخصیص داد نشده به همین خاطر نمایندگان به دنبال تسریع در این روند هستند تا مصوبات به صورت کامل اجرایی شوند./

 

شایان ذکر است : سید حاجی سید ‌محمد موحد (زادهٔ ۱۳۳۱روستای راک بخش سوق) روحانی و سیاست‌مدار ایرانی است[۱]که هم‌اکنون در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده کهگیلویه؛بهمئی؛چرام؛لنده در مجلس حضور دارد. موحد پیش‌تر در ادوار چهارم، پنجم، ششم، هفتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی، نماینده کهگیلویه؛بهمئی؛چرام؛‌لنده از استان کهگیلویه و بویراحمد بود و در دورهٔ هشتم مجلس نیز بعنوان نماینده بهبهان از استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشت در حال حاضر نیز رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و نایب رئیس اول کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی مشغول به کار می باشد .

 

منبع- خانه ملت:روزنامه نگار:ساسان عزیزی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت