پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1400 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 113945

حکم بازنشستگی تعدادی از بیمه‌شدگان اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در دهستان راک کهگیلویه اعطا شد

باحضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان،فرماندار کهگیلویه،شورای اداری، حکم بازنشستگی  تعدادی از بیمه‌شدگان اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در دهستان راک کهگیلویه اعطاشد. 

صدای جنوب:

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گفت: امروز ودردهه فجر حکم بازنشستگی  تعدادی از بیمه‌شدگان اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در دهستان راک کهگیلویه اعطاشد.

عیسی کریمی باقدردانی ازفرماندار کهگیلویه و بخشدار سوق گفت: هم اکنون ۲۷ هزار خانوار در کهگیلویه و بویراحمد از مزایای درمانی و مستمری ماهیانه صندوق بهره مند هستند.

وی افزود: بیش از ۵۰ هزار خانوار هم اکنون در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کرده اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اظهارداشت: هم اکنون بیش از ۸۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ تن از این صندوق مستمری ماهیانه دریافت می کنند.

کریمی گفت: مهلت عضویت کشاورزان متولدین بهمن و اسفند سال ۱۳۵۰ در صندوق روستائیان استان پایان امسال است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گفت: از آنجایی که بر اساس قانون این حق شامل افراد زیر ۵۰ سال می شود، بعد از پایان امسال از افراد بالای ۵۰ سال سن ثبت نام به عمل نمی آید.

کریمی گفت: پیشگیری از مهاجرت روستائیان به شهر، کاهش اختلاف طبقاتی و بالابردن سطح زندگی روستائیان و عشایر، تامین امنیت اجتماعی از اهداف و مزایای این صندوق است

کریمی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پوشش بیمه آحاد جامعه و متقاضیان وجود ندارد، بیان کرد: دولت دو برابر حق بیمه پرداختی خود روستاییان و عشایر، سهم خود را به این صندوق پرداخت می‌کند تا شرایط مناسبی را در ارائه خدمات به این جامعه تلاشگر را شاهد باشیم.

کریمی شرط سنی را در پوشش بیمه‌ای ۱۸ تا ۵۰ سال اعلام کرد و ادامه داد: برای آقایان و خانم‌ها این شرط تفاوتی نداشته و با پرداخت حق بیمه حداقل ۳۹۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان در طول سال حتی به صورت اقساطی نیز در زمان بازنشستگی، از کارافتادگی و یا فوتی حق و حقوق بیمه قابل پرداخت است.

وی تصریح کرد: با جهشی که در سالهای اخیر در پوشش بیمه‌ای کشاورزان، روستاییان و عشایر شاهدهستیم، تلاشمان بر این است تا در کانون‌های تولید و تلاش بتوانیم بهترین خدمات را برای جامعه مخاطب ارائه کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت