پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1400 ساعت 02:11:: شناسه خبر: 114049

معرکه کارگردان دهدشتی در اولین دوره تیاتر سیمرغ استان/«رحیم دادوند» همه جوایز را درو کرد

ایین اختتامیه جشنواره های فرهنگی وهنری مرکز افرینش های هنری بسیج سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

صدای جنوب:

سردار مصطفی مثنوی در مراسم اختتامیه جشنواره‌های فرهنگی هنری آوای چکاوک با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: گذشته پرافتخار و آینده پر امید بیانگر این است که انقلاب اسلامی وارد مرحله حساسی از حیات خود شده است.

 

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه دستاوردهای فراوان و چشم‌گیری کسب کرده که حفاظت از این دستاوردها مهم و ارزشمند است.

وی عنوان کرد: در عمر چهار دهه انقلاب اسلامی عده‌ای از قطار انقلاب پیاده شدند که یک تابلو راهنمایی برای همه است.

 

این مسئول با بیان اینکه، ایران اسلامی ایدئولوژی موفق سیاسی را به دنیا معرفی کرده، گفت: میانگین مشارکت سیاسی مردم در غرب به ۵۰ درصد نمی‌رسد اما حداقل مشارکت سیاسی در ایران بیش از ۵۰ درصد است که بیانگر ایدئولوژی مردم سالاری است.

 

وی با یادآوری شرایط حساس انقلاب اسلامی بر استفاده از همه راهبردها در این شرایط تاکید کرد و گفت: حضور جوانان در عرصه‌های فرهنگی و هنری منجر به رشد و بالندگی آنها سپس توسعه انقلاب اسلامی می‌شود.

 

مثنوی بیان کرد: دو سه سال گذشته هر وقت سپاه و سایر دستگاه‌های فرهنگی در حوزه سرود می‌خواستند عرض اندام کنند دستشان خالی بود اما در حال حاضر حدود ۱۷۰ گروه سرود فعالیت می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال ساختمان جدید مرکز آفرینش با استودیوهای تخصصی به بهره‌برداری می‌رسد و شرایط برای هنرمندانی که به دلیل نبود شرایط به کارهای زیرزمینی روی می‌آوردند فراهم می‌شود.

 

در پایان این جشنواره گروه‌های برتر معرفی و لوح سپاس و تندیس جشنواره دریافت کردند.

اولین جشنواره تیاتر سیمرغ کهگیلویه و بویراحمد موضوع های مختلف ، فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی،، سیره و اندیشه اهل بیت علیهم السلام، وفاق و انسجام اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی و گام دوم انقلاب توسط مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این بخش از جشنواره نمایش نامه های معرکه درمعرکه و چفیه بابام اثرهای برتر جشنواره سیمرغ استان به نویسندگی وکار گردانی رحیم دادوند انتخاب شدند.

برهمین اساس، خانم سیمین زارع بهترین بازیگر نقش زن  تندیس و دیپلم افتخار گرفت وخانم ساحل حسین پور در نمایش چفیه بابام لوح افتخار وجایزه نقدی راازان خودنمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت