پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1400 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 114056

برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرداری دوگنبدان

اولین‌جلسه خدمات سفر برای استقبال از بهار و نوروز با حضور مسیولین واحدهای مختلف شهرداری برگزار گردید.

صدای جنوب؛

اولین‌جلسه خدمات سفر برای استقبال از بهار و نوروز با حضور مسیولین واحدهای مختلف شهرداری برگزار گردید.
سرپرست شهرداری دوگنبدان در این نشست ضمن تاکید بر این موضوع سفرهای نوروز ۱۴۰۱ تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم گفت: با توجه به ورود به پیک‌ جدید کرونا اومیکرون اولویت ما اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا و سلامت هم‌وطنان و همشهریان عزیزاست.
سجاد نویدی نیا افزود: با توجه به این‌که شهرستان گچساران و شهر دوگنبدان همواره از شرایط ویژه ای جهت ورود مسافران برخوردار است باید تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ نمود .
وی تصریح کرد: : تمیز بودن چهره شهر در ابعاد مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است باید همگی تلاش کنیم تا با ساماندهی سیما و منظر شهری بهارسبز طبیعت را برای شهروندان به بهار ی با نشاط و امید بخش مبدل سازیم.
مهندس نویدی نیا با اشاره به وجود بستر مناسب از جمله اب و هوا ،نزدیکی به بنادر، وجود حرم مطهر بی بی حکیمه (س) و… گفت: ماباید پیش بینی لازم را جهت استقبال ازمیهمانان نوروزی داشته باشیم.
سرپرست شهرداری دوگنبدان بیان کرد: یکی از برنامه های شهرداری در راستای استقبال از سال نو آماده سازی پارکها و بوستانهای سطح شهر است .
وی افزود: بسیاری از تاسیسات پارکهای سطح شهر در فصل زمستان دچار مشکل شده که در آستانه سال نو لزوم رفع مشکلات و آماده سازی آنها برای استقبال از نوروز باید در دستور کار مسیولین واحدهای ذیربط قرار گیرد.
نویدی نیا با اشاره به آغاز عملیات هرس درختان سطح شهر  تصریح کرد: اظهار امیدواری کرد واحد فضای سبز شهرداری با تلاشی مضاعف شهر را جهت استقبال از نوروز و میهمانان نوروزی مهیا نماید.
وی رنگ آمیزی جداول سطح شهر ، برپایی سفره هفت سین ، نصب المانهای نوروزی و گلکاری بهاره و از دیگر  مواردی برشمرد که باید در راستای زیبا سازی سطح شهر بصورت ویژه صورت پذیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت