پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 دی 1395 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 11454

امام جمعه سرفاریاب:

امروز ما امیر کبیر دوران را از دست دادیم

آیت‌الله هاشمی یار دیرین امام، همراه وفادار رهبری و رنج دیده و سختی کشیده دوران ستم شاهی بود، او مردی است که خود را برای دین و خدمت به مردم وقف کرده بود/ امروز ما امیر کبیر دوران را از دست دادیم، باید قدر و منزلت بزرگان و دلسوزان نظام را بدانیم/ افرادی مثل هاشمی استوانه و ستون فقرات نظام بودند.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب؛

امام جمعه سرفاریاب در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مسجدالرضا سرفاریاب برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت همسنگر دیرین امام و رهبری گفت: مرحوم هاشمی در همان سنین جوانی که برای تحصیل به قم مراجعه و با حضرت امام آشنا شدند همواره در خط امام و انقلاب بودند و هیچ گاه از این مسیر خارج نشدند.

به گزارش صدای جنوب، حجت‌الاسلام سید فرج‌الله پژمان افزود: آیت‌الله هاشمی هر مسئولیتی که برعهده داشتند در خدمت مردم و نظام بودند، در زمان دفاع مقدس جنگ را اداره و در زمان بعد از آن در مقام ریاست جمهوری کشور جنگ‌زده را که تمام منابع آن از بین رفته بود را باید اداره می‌کرد و این فقط از عهده هاشمی بر‌می‌آمد.

وی آیت‌الله هاشمی را شخصیتی برجسته برای انقلاب و چهره‌ای شناخت شده در منطقه و جهان دانست و گفت: مرحوم آیت‌الله هاشمی مردی است که مثل یل ایستاده بود، او کسی است که جناح نمی‌شناسد و همه جناح‌ها در غم از دست دادن این مرد بزرگ داغ‌دار هستند.

پژمان ادامه داد: آیت‌الله هاشمی یار دیرین امام، همراه وفادار رهبری و رنج دیده و سختی کشیده دوران ستم شاهی بود، او مردی است که خود را برای دین و خدمت به مردم وقف کرده بود.

وی تصریح کرد: هاشمی کسی است که تمام دنیا روی او حساب می‌کردند، او کسی است که رهبر فرزانه انقلاب در جلوی تابوت او زانو می‌زند، فقدان هاشمی خلاء بزرگی برای جامعه و انقلاب است.

امام جمعه سرفاریاب رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را خطیب، سخنور و سیاست‌مداری بزرگ خواند و گفت: هاشمی چندین سال خطبه خوان نماز جمعه بودند، خطبه‌های آقای هاشمی دشمن شکن بود و دشمن روی هر سخن ایشان حساب باز می‌کرد.

خیب جمعه سرفاریاب با انتقاد از تخریب بزرگان خصوصاً تخریب شخصیت آیت‌الله هاشمی افزود: امروز ما امیر کبیر دوران را از دست دادیم، باید قدر و منزلت بزرگان و دلسوزان نظام را بدانیم و آنها را تخریب نکنیم، متاسفانه امروز در جامعه ما تخریب بیشتر از تشویق است.

پژمان هاشمی رفسنجانی را یکی از علم‌داران نظان دانست و تصریح کرد: علم را هر کس انداخت پرچم را هم بر می‌دارد، دشمنان درجه یک ما دنبال زدن علم‌داران ما هستند، علم‌داران ما کسانی مثل هاشمی رفسنجانی هستند.

امام جمعه سرفاریاب با بیان اینکه خلاء آیت‌الله هاشمی پر نخواهد شد اظهار کرد: افرادی مثل هاشمی استوانه و ستون فقرات نظام بودند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت