پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1400 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 114733

بازدیدفرماندارچرام از پروژه های شهرک بناری+تصاویر

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام  ؛ سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار به همراه معاون عمرانی برنامه ریزی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از  جدول گذاری و بهسازی معابر شهرک بناری  بازدید ومسائل و مشکلات موجود را مورد بحث و بررسی قرار دادند. سید عبدالرحمان توفیقیان  در حاشیه  این بازدید حضور در  روستاهای […]

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام  ؛ سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار به همراه معاون عمرانی برنامه ریزی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از  جدول گذاری و بهسازی معابر شهرک بناری  بازدید ومسائل و مشکلات موجود را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سید عبدالرحمان توفیقیان  در حاشیه  این بازدید حضور در  روستاهای تابعه و بررسی و کارشناسی مسائل و مشکلات روستاها در جهت ارائه راهکارهای مناسب را از اولویت برنامه های خود برشمرد.

وی با تاکید بر این مطلب که دهیاران به عنوان رابطین مسئولین و روستائیان می باشند اظهار داشت : دهیار می بایست همه مسائل عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و آموزشی برای مردم روستا در نظر گرفته و مشکلات موجود نیز به مسئولین برای حل و فصل ارائه دهد

توفیقیان اظهار کرد: در سال ۹۱ به علت نبود زیر ساخت  لازم و دسترسی مناسب بناری اولیا و سفلی مشکلات زیادی مواجه بودند که در برنامه‌ریزی انجام شده با برطرف شدن مشکلات منابع طبیعی و همکاری بنیاد مسکن در پایین دست رو ستا شهرک  احداث  و خدمات لازم داده شد.

وی افزود امروز در راستای خدمات‌دهی بهتر و قولی که داده شده بود کار جدول گذاری و بهسازی معابر در حال انجام است.

رئیس شورای اداری چرام افزود:  اجرایی شدن طرحها و برنامه های پیش بینی شده برای عمران و آبادانی روستا ها را  مستلزم همدلی و مشارکت مردم و مسئولین دانست و گفت : فرماندار از هیچ گونه حمایت و همکاری در راستای خدمات دهی مطلوب و عمران و آبادی در روستا ها  دریغ نخواهد نمود .

سعادت نشان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری در حاشیه این بازید گفت: کار جدول گذاری و معابر شهرک بناری از محل اعتبارات بند ب تبصره ۶ قانون مالیات بر ارزش افزوده اعتبارات تملک دارایی تامین اعتبار شده است.

وی افزود: جدول گذاری بالغ بر ۱۰۰۰ مترمربع با اعتباری به مبلغ چهار  میلیارد ریال و بهسازی معابر ۲۰ هزار متر مربع که کار آن توسط ماشین آلات بنیاد مسکن انجام شد.

وی گفت: امیدواریم که بتوانیم با تامین اعتبار لازم در سال اینده کار آسفالت ان انجام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت