پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1400 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 114951

آغاز توزیع اینترنتی گوشت مرغ در استان کهگیلویه وبویراحمد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز توزیع اینترنتی گوشت مرغ در هفته جاری در این استان خبر داد.

صدای جنوب:

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز توزیع اینترنتی گوشت مرغ در هفته جاری در این استان خبر داد.

 

به گزارش صدای جنوب، سید علی معتمدی‌پور در نشست قرارگاه امنیت غذایی که با دستور کار توزیع هوشمند کالاهای اساسی برگرار شد، اظهار کرد: این استان نوزدهمین استانی است که مجوز توزیع اینترنتی کالاهای اساسی را گرفته و به زودی این اقدام مهم عملیاتی خواهد شد.

 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های تعاون روستایی در فراهم کردن مقدمات توزیع اینترنتی گفت: رقابت شرکت‌های متعدد مورد حمایت ماست اما آنچه از هر چیزی برای ما مهمتر است، خدمات بهتر و بیشتر به مردم است و این ملاک حمایت ما از شرکت‌های متقاضی در توزیع اینترنتی کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان است.

 

وی افزود: مدیر صنایع را مأمور بررسی وضعیت شرکت‌های متقاضی، امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کردم تا یک تصمیم نهایی گرفته شود که آیا یک شرکت این مسئولیت مهم را انجام دهد یا چندین شرکت در کنار هم امر توزیع اینترنتی را به عهده بگیرند.

 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در نهایت این تصمیم گرفته می‌شود و از هفته جاری باید این کار شروع شود.

 

در این دیدار، قدرت‌الله ویسی، مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گزارشی را از اقدامات این اداره در راه‌اندازی عملیات توزیع اینترنتی کالاهای اساسی ارائه داد و گفت که در گام نخست در شهر یاسوج، گوشت مرغ منجمد را به صورت اینترنتی با هزینه پستی رایگان و درب منازل به دست مردم می‌رسانیم.

#محمد زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت