وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور با صدور حکمی امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی این استان منصوب کرد.

امین درخشان به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش صدای جنوب؛ «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور با صدور حکمی امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی این استان منصوب کرد.

متن کامل حکم دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده به شرح ذیل است.

«بسمه تعالی»

جناب آقای «امین درخشان»
مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

به استناد بند ۱۷ ماده ۲ آئین نامه شورای فرهنگ عمومی استان مصوب جلسه ۵۸۱ مورخ ۲۹ فروردین ۸۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می شوید.

شورای فرهنگ عمومی از مهم ترین نهادهای حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران بوده و تشکیل منظم جلسات آن ضروری و مصوبات آن لازم الاجرا است.

تحقق ظرفیت بی بدیل این شورا به عنوان قرارگاه فرهنگی استان، علاوه بر ایفای نقش منحصر به فرد جناب عالی، نتیجه هماهنگی و هم افزایی هم دلانه و مسئولانه اعضای محترم خواهد بود.

انتظار است دوره یازدهم شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور فعال شما فصل تحول و شکوفایی ظرفیت های حکمرانی مردمی فرهنگ و تحقق نقشه مهندسی فرهنگی کشور باشد.

توفیق روز افزون شما را در جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، تحقق آرمان های مشترک امام راحل عظیم الشأن (ره) و رهنمودهای راهبردی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به خصوص امیدآفرینی و ترویج مولفه های سبک زندگی اسلامی – ایرانی در گستره فرهنگ و میراث غنی و متنوع آن منطقه، در پرتو عنایات خداوند متعال و در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عجل الله) مسئلت می نمایم.

محمدمهدی اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی