پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اسفند 1400 ساعت 10:12:: شناسه خبر: 115627

تاکید نماینده ولی فقیه بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر

آیت الله حسینی: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

به گزارش صدای جنوب ، نماینده ولی فقیه در این استان در نشست دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر استان با گرامی داشت سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه (السلام) گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک مبحث مهم و حیاتی در جامعه امروز است.
آیت الله حسینی افزود: امروز حیات اصول دین زیر سایه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است و ضروری است این سنت حسنه ضمن احیاء در جامعه ضرورت ان نیز ترویج داده شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد به وظیفه سنگین دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها هم اشاره کرد و ادامه داد: با برنامه ریزی و سازماندهی برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر را با درایت در همه شهرستان‌ها به پیش ببرید.
وی با بیان اینکه امروز معروف‌ها و منکر‌ها در جامعه زیاد شده است، اضافه کرد: ما برای ورود به برخی از این منکرات ظرفیت و ابزار مورد نیاز را نداریم و این منکرات خود در جامعه متولی خاص خود را دارد مانند قاچاق کالا که متولی خاص خود را دارد.
آیت الله حسینی با بیان اینکه باید با افرادیکه در جامعه تظاهر به فسق علنی می‌کنند برخورد و تذکر لازم داده شود گفت: تذکر‌ها فقط باید لسانی بوده تا تاثیر گذاری لازم را برای پیشگیری از منکرات در جامعه داشته باشد.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با شاره به پدیده بد حجابی در جامعه افزود: در مورد حجاب حساسیت‌ها باید بیشتر شود و در شهرستان‌هایی که کمتر این مسئله در آن‌ها نمایان است باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از اشاعه فرهنگ بی حجابی گرفته شود.
وی خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای احیاء و اجرا‌ی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: استفاده از ظرفیت ادارات در خصوص مسئله حجاب و عفاف و نصب تابلو در ادارات و مراکز درمانی و مکان‌های مختلف و بحث ماشین نویسی‌ها را برای این دو فریضه الهی استفاده شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت