پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1395 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 11579

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

آیت الله هاشمی رفسنجانی الگوی امیدآفرینی برای ملت ایران بود

درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضایعه‌ای دردناک برای ملت ایران بود و رهبر معظم انقلاب نیز یار دیرین خود را از دست داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی شخصیتی فراجناحی و مورد اعتماد همگان بود، گفت: ایشان به دلیل داشتن اعتدال و اهل مدارا بودن توجه خاصی به‌تمامی گروه‌ها و سلیقه‌های سیاسی کشور داشت.

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در یاسوج اظهار داشت: درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضایعه‌ای دردناک برای ملت ایران بود و رهبر معظم انقلاب نیز یار دیرین خود را از دست داد.
وی گفت: ایشان به‌عنوان عالمی فاضل، سیاستمدار و مدیری توانمند در طول عمر ۸۲ ساله خود منشا خدمات ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف برای نظام، انقلاب و ملت ایران بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اسلام شناسی، مجاهدت، صبر، اعتدال، امیدواری و معمار سازندگی بودن را از ویژگی‌های شخصیتی برجسته آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد و افزود: ایشان در دوران پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و سازندگی با تلاش چشمگیر خود الگوی امیدآفرینی برای ملت ایران بود.
خادمی بیان کرد: تشییع پرشکوه پیکر یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بیانگر قدردانی و علاقه ملت ایران به ایشان بود و مردم نشان دادند که راه این شخصیت تاریخ ساز را ادامه خواهند داد.
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی قرائت شد.
این آیین با حضور چشمگیر مسئولان سیاسی و اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و مشارکت پرشور قشرهای مختلف مردم استان برگزار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت