پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اسفند 1400 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 115941

دیداررئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی

  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با مهندس سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی دیدار و گفتگو کرد.   به گزارش صدای جنوب؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده کهگیلویه و بهمئی،چرام و لنده نیز در دیدار با مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، […]

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با مهندس سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش صدای جنوب؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده کهگیلویه و بهمئی،چرام و لنده نیز در دیدار با مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره توسعه گردشگری و رونق اقتصادی در استان و حوزه انتخابیه به گفت‌وگو نشست.

موحد با بیان ظرفیت های عظیم این حوزه انتخابیه بیان داشت: این وزارتخانه باید نگاه فراگیر تر به شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: مجموعه بافت قدیم دهدشت به تنهایی یکی از شاهکارهای معماری در جنوب کشور است.
وی با اشاره به مجموعه چشمه بلقیس چرام، تنگ سولک و موگرمون لنده و دیگر مناطق حوزه انتخابیه گفت: این مناطق نیاز به توسط زیرساخت‌های گردشگری دارند.
در پایان این جلسات نیز مهندس ضرغامی دستورات لازم را برای پیگیری امور مربوط به مباحث مطرح شده صادر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت