پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1400 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 116306

برگزاری رزمایش ویژه پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد برای تعطیلات نوروزی

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش نوروزی از فردا چهارشنبه بیست پنجم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی در سراسر استان با همکاری دستگاههای اداری خبرداد.

به گزارش. صدای جنوب سرهنگ بهنام ویسی پور گفت: ماموریت های طرح نوروزی امسال با ماموریت های طرح نوروزی سال های گذشته بدلیل مشکلات کرونایی متفاوت است.

وی افزود: بطور حتم تعداد ترددها و ترافیک ها در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل جذابیت های گردشگری که دارد در ایام نوروز امسال دوچندان تر از سال های گذشته است و شاهد حضور گسترده میهمانان و مسافران نورزوی به مناطق مختلف این استان خواهیم بود.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۲۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی این استان طی چند روز گذشته خبرداد و خاطرنشان کرد: تعداد زیادی به رانندگان محورهای مواصلاتی استان در دو ساله گذشته افزوده شده اند که متاسفانه تعدادی از آنان از نحوه رانندگی در این محورها هنوز آشنایی کامل ندارند.

ویسی پور گفت: باید تلاش کنیم با حضور شبانه روزی در محورهای مواصلاتی، تعطیلات نوروزی خوبی را برای مسافران رقم بزنیم و البته در این بین نیازمند همراهی تمامی ادارات دولتی هستیم.

وی، قانون مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر را شعار امسال تعطیلات نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی عنوان و خاطرنشان کرد: بطور حتم برخورد قانونی با تخلفات رانندگی در این تعطیلات شدت می گیرد.

ویسی پور، ۴۲ درصد تصادفات جاده ای را ناشی از سرعت های غیرمجاز عنوان و خاطرنشان کرد: برخورد قانونی قاطع با متخلفین رانندگی در محورهای مواصلاتی در اولویت کار پلیس است.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همراهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ادامه داد: ۵۲ درصد تلفات جاده ای در صحنه تصادف، ۴۲ درصد در حین درمان در صحنه تصادفات و شش درصد هم در حین انتقال مصدومین صورت می گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت