پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1400 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 116722

آماده باش پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز ۱۴۰۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت بیش از ۲۰۰ تیم پلیس راهور در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش  صدای جنوب  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت بیش از ۲۰۰ تیم پیاده و خودرویی با هدف اجرای مرحله دوم طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در استان خبر داد و گفت: مرحله اول طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.
سرهنگ جابر پیوست افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف اجرای طرح نوروزی با تمام ظرفیت و امکانات فعالیت خواهد کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار ۲۰۰ تیم پیاده و سواره در سطح چهارراه‌ها و نقاط پرترافیک معابر درون شهری استان طی ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: ۱۰ تیم نامحسوس نیز در این ایام فعالیت خواهند داشت.
سرهنگ پیوست عنوان کرد: در حوزه رانندگی سرعت غیر مجاز بروز تصادفات با تلفات شدید را رقم می‌زند و رعایت سرعت مطمئنه از مهمترین تأکیدات این بخش است رانندگان و سرنشینان حتما کمربند ایمنی ببندند.
وی با تاکید بر اینکه استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی بسیار خطرآفرین است، ادامه داد: همچنین مدیریت زمان و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی ضروری است، در نظر گرفتن توقف ایمن و تایم استراحت برای رانندگان نیز نقش مهمی در عملکرد مناسب در حین رانندگی ایمن و سفر همراه با سلامتی و آرامش دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۹۹درصد مردم قوانین رانندگی را رعایت می‌کنند بنابراین هرکس بخواهد مرتکب تخلف حادثه ساز از جمله سرعت، سبقت و عبور ممنوع شود ضمن اعمال جریمه، نمره منفی در گواهینامه متخلف درج می‌شود و خودرو فرد متخلف توقیف خواهد شد.
پیوست تاکید کرد: مردم خرید شب عید خود را به ساعات پایانی سال موکول نکنند تا با ترافیک سنگین مواجه نشوند.
وی ادامه داد: طی نشست و هماهنگی که با شرکت‌های بیمه استان داشته ایم خسارت تصادفات در سریعترین زمان ممکن و تا ۵ میلیون تومان در صحنه پرداخت می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پلیس راهور برای صدور گواهینامه، شماره گذاری و اجرائیات طی ایام نوروز ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر آماده ارائه خدمات به مردم و متقاضیان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت