پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 فروردین 1401 ساعت 09:01:: شناسه خبر: 116831

نقش بی‌بدیل رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در تحقق شعار سال/درخشان: ابتدا فرهنگ کار را در استان تقویت کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است که رسانه‌های ما در سال جدید و با رویکرد تحولی به مشکلات اساسی مردم که همانا یکی از آنها بیکاری و مشکل اقتصاد است به خوبی ورود کرده و سرلوحه کار را نیز فرمان نوروزی مقام معظم رهبری قرار دهند.

امین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ان در یاسوج در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمان نوروزی معظم‌له در ابتدای سال اظهار کرد: روی سخن رهبری انقلاب به همه مردم و مسئولان بوده و هیچ دستگاه و نهاد و هیچ قشری نیست که مشمول فرمان نوروزی رهبری نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رفع مشکلات تولید و اشتغال تنها مربوط به دستگاه‌های اقتصادی و صنعتی و کشاورزی نبوده بلکه نقش مهم و اصلی را دستگاه‌های فرهنگی ایفا می کنند.

درخشان با بیان اینکه یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد و دلیل عقب ماندگی‌ها در حوزه تولید و اشتغال ضعف فرهنگ کار است یادآور شد: قبل از آن می بایست فرهنگ کار توسط رسانه‌ها تقویت شود و البته برای تقویت این فرهنگ نیاز به فرهنگ‌سازی از سوی همه دستگاه‌های فرهنگی استان داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اصحاب رسانه و هنرمندان نقش مهمی در اجرایی کردن فرمان نوروزی مقام معظم رهبری دارند یادآور شد: رهبر انقلاب به فراخور وضعیت کشور تحولات داخلی و بین المللی فرمان‌های نوروزی و شعار سال را صدور و ابلاغ می‌کنند افزود: مطمئناً با رونق روز افزون تولید و به دنبال آن رونق اشتغال می‌توان بر مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن غلبه کرد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد رسانه‌های پویا و فعال و پای کار دارند و باید از این ظرفیت بهترین استفاده را کنیم یادآور شد: امید است که رسانه‌های ما در سال جدید و با رویکرد تحولی به مشکلات اساسی مردم که همانا یکی از آنها بیکاری و مشکل اقتصاد است به خوبی ورود کرده و سرلوحه کار را نیز فرمان نوروزی مقام معظم رهبری قرار دهند.

درخشان در این چرخه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و معرفی جوانان خلاق و مبتکر و ایده‌های آن‌ها را از دیگر رسالت رسانه‌ها در اجرایی کردن و عمل به فرمان نوروزی و شعار سال دانست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت