پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 فروردین 1401 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 116968

چشمه بلقیس چرام آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است/تصاویر

چشمه بلقیس در ۴ کیلومتری شهر چرام و جهت ارتباطی این شهر به شهرستان های گچساران و باشت باغ رویایی وجود دارد که زیبایی اش چشم ها را به خود خیره می کند.

صدای جنوب:

خبرنگار: حمیده تابش نژاد

چشمه بلقیس در ۴ کیلومتری شهر چرام و جهت ارتباطی این شهر به شهرستان های گچساران و باشت باغ رویایی وجود دارد که زیبایی اش چشم ها را به خود خیره می کند.

 

باغ چشمه بلقیس از جمله جاذبه های توریستی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان چرام در فصل های مختلف سال به خصوص بهار و تابستان بوده که اهالی منطقه از هر فرصتی برای حضور در این باغ رویایی استفاده و از آب و هوای مساعد آن بهره می برند.

 

زیبایی این باغ چشم نواز و وجود گونه های مختلف درختان و انواع گل های زیبا پیرامون آن سبب شده است تا این مکان زیبای گردشگری به یکی از جاذبه های توریستی مهم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان تبدیل شود.

 

 

وجود چندین چشمه و جوی پر آب که به صورت مشبک در جای جای باغ جریان دارد در کنار چشم انداز زیبا، چشمه بلقیس را به مامنی آرام و رویایی برای گردشگران در تمام فصول سال تبدیل کرده است.

 

حمزه بازی شهردار چرام  گفت: باغ چشمه بلقیس یکی از مکان های گردشگردی در استان کهگیلویه و بویر احمد میباشد که تصویری زیبا در چشم گردشگران به نمایش میگذارد.

 

وی افزود: این باغ نگینی سبز در جنوب کشورمیباشد که هر ساله پذیرای مسافرین زیادی از اقصی نقاط کشور میباشد ،به علت تعطیلی این باغ به دلیل شرایط کرونامتفاوت تر از گذشته با هزینه بالغ بر ۴/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال جهت بازسازی دیوار چینی ، سنگ فرش، تبلیغات فرهنگی و پرسنل شهرداری آماده پذیرایی به گردشگران و مسافرین خواهد بود.

خبرنگار؛ حمیده تابش نژاد

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت