پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 فروردین 1401 ساعت 09:01:: شناسه خبر: 117090

روایت تصادف‌های عجیب و غریب در محورهای کهگیلویه و بویراحمد+ تصویر

روایت تصادف‌های عجیب و غریب در محورهای کهگیلویه و بویراحمد+ تصویر

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج همزمان با سال نو و مسافرت‌ها بعد از دوسال محدودیت های کرونایی شاهد انواع و اقسام تصادف در استان کهگیلویه و بویراحمد و راه‌های این استان هستیم.

از سوختن زنده زنده چهار نفر از هموطنانمان در جاده یاسوج به اصفهان تا سوختن خودرو در داخل تونل و پایین رفتن خودرو از پل تلگاه همگی دال بر تصادفات خونین و البته عجیب و غریب در این استان بوده است.

در یکی از تازه‌ترین تصادفات در محور یاسوج به اصفهان در محدوده روستای تلگاه یک خودرو پس از اینکه کنترل و تعادل خود را از دست میدهد با شکستن گاردریل متصل به پل به رودخانه سقوط می‌کند که در این حادثه خوشبختانه هیچ کدام از سرنشینان این خودرو جان نباختند که در نوع خود معجزه ای در تصادفات جاده ای به شمار می رود.

اما آنگونه که فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید علاوه بر بی احتیاطی رانندگان اعم از عدم رعایت سرعت مطمئنه و سبقت‌های بیجا یکی از دلایل دیگر مربوط به مشکلات هندسی جاده های استان بوده که محور یاسوج به اصفهان از پرحادثه ترین جاده های استان در طول سال و در ایام نوروز به شمار می رود.

عبور خودرو با سرعت بالا و پرواز از روی گاردریل پل و سرازیر شدن آن به دره یکی از تصادفات این روزهای جاده یاسوج به اصفهان است که امیدواریم هم رانندگان رعایت احتیاط را داشته و هم مسئولان بیشتر به دنبال رفع مشکلات و نقاط حادثه‌خیز این جاده باشند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت