پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 فروردین 1401 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 117531

کاهش ۴۱ درصدی تصادفات درون شهر کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۴۰ درصد مسافر و تردد در شهرهای این استان از ابتدای ایام نوروز ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.

سرهنگ جابر پیوست در گفت و گو با خبرنگار صدای جنوب ضمن تشکر از زحمات همه یگان‌های امدادی از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون افزود: برخورد با تخلفات حادثه ساز از اولویت های پلیس استان است.

وی اظهار کرد: خودروهای متخلف متوقف می شوند و تا پایان طرح نوروزی آزاد نمی شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پلیس راهور بطور شبانه روزی آماده ارائه خدمات است، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با شرکتهای بیمه تا پنج میلیون تومان خسارات تصادفات را در ایام نوروز در صحنه پرداخت می کنند.

سرهنگ پیوست تصریح کرد: از ابتدای نوروز ۱۴۰۱ تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل تصادفات درون شهری در سطح استان ۴۱ درصد کاهش یافتند.

وی ادامه داد: مسافران نوروزی توصیه می شود که قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند، از هر گونه شتاب و عجله پرهیز کنند، هنگام خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنید، هر دو ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مردم استان عنوان کرد: نسبت به مسافران نوروزی برخورد خوب داشته باشند، با صبر و حوصله نسبت به راهنمایی مسافران اقدام کنند و برای سوال کردن آدرس و مسیر مسافران پاسخگویی مناسب داشته باشند.

سرهنگ پیوست تاکید کرد: پرسنل راهور استان بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی هستند. سامانه ۱۲۰ پلیس راهور آماده پاسخگویی به مردم و مسافران است.

وی اظهار کرد: پلیس راهور در اسرع وقت تصادف را بررسی، کروکی را ترسیم و تحویل می دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ابتدای نوروز ۱۴۰۱ تاکنون یک مورد فوت ناشی از تصادف درون شهری در استان داشته ایم در حالی که در مدت مشابه سال گذشته نیز یک مورد فوتی داشتیم.

انتهای پیام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت