پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 فروردین 1401 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 117678

توزیع حدود ۶ هزار بسته از طریق سامانه بازرگام

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد: افزون بر ۵ هزار و ۸۰۰ بسته به صورت آنلاین و از طریق سامانه بازرگام با نظارت سازمان تعاون روستایی در مرکز استان توزیع شده است.

به گزارش  صدای جنوب ، مدیرکل تعاون روستایی این استان گفت: یکی از وظایف سازمان تعاون روستایی و شبکه‌های تحت نظارت آن حمایت از تولید و مصرف کننده است، حمایت از تولید یعنی ما بتوانیم از باغداران کشاورزان و دیگر تولید کنندگان محصولات آن‌ها را خریداری کنیم.
قدرت الله ویسی بیان کرد: برای میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ۶۰۰ تن سیب و پرتقال والنسیا اعلام نیاز شد.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ذائقه و استقبال مردم استان ما از پرتقال والنسیا بیشتر بوده، بیان کرد: حدود ۹۵ درصد از استان‌های دیگر در کشور پرتغال تامسون را درخواست کردند، ولی والنسیا کیفیت بالاتری دارد.
ویسی عنوان کرد: از ۲۷ اسفند سال گذشته تا کنون افزون بر ۴۰۰ تن میوه شب عید در سراسر کهگیلویه و بویر احمد توزیع شده است.
وی گفت: امسال برای اولین بار در نقاط دوردست و روستایی کهگیلویه وبویراحمد میوه شب عید توزیع و مورد استقبال مردم قرار گرفت، این استقبال به دلیل کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب آن بوده است.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۰ تن پرتقال و سیب درختی در سردخانه تعاون روستایی مرکز استان وجود دارد، طبق برنامه‌ای که با کمیته راهبردی و هماهنگی شب عید انجام شده تا پانزدهم فروردین ماه روند توزیع میوه‌های شب عید ادامه دارد و اگر میوه‌ای باقی بماند این توزیع تا ایام ماه رمضان ادامه پیدا می‌کند.
ویسی با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌های استان میوه شب عید توزیع شده، عنوان کرد: در شهر یاسوج تاکنون ۱۸۰ تن میوه شب عید توزیع شده و پس از آن بیشترین توزیع متعلق به شهرستان‌های کهگیلویه با ۶۷ تن و گچساران ۴۷ تن بوده است.
وی افزود: امسال در بحث توزیع میوه شب عید در سطح استان و حتی برای اولین بار در روستا‌ها نیز انجام گرفته که این یک اقدام بی نظیر بوده است.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزون بر ۵ هزار و ۸۰۰ بسته از طریق شرکت پست پیشگامان بر اساس سامانه بازرگام با محوریت و نظارت سازمان تعاون روستایی در مرکز استان انجام شده، عنوان کرد: این بسته‌ها شامل مرغ منجمد، برنج هندی و پاکستانی، ماکارونی بوده که این طرح از ۵ اسفند ماه تا کنون از طریق شرکت پست پیشگامان با محوریت تعاون روستایی آغاز شده است.
ویسی بیان کرد: در این طرح به صورت رایگان توضیح این اقلام تا درب منازل انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این طرح اقلام به صورت هوشمند توزیع می‌شود، افزود: برای سایر شهرستان‌های دیگر اجرای این طرح در دست اقدام است و از دیگر شرکت‌های دانش بنیان که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی دارند در این طرح استفاده خواهد شد، برای اجرای این طرح در شهرستان بهمنی مجوزات لازم گرفته شده و به زودی این طرح در این شهرستان آغاز می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت