پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 فروردین 1401 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 117714

لزوم فعالیت مدارس با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی

فرماندار شهرستان بویراحمد: بازگشایی مدارس نباید بهانه‌ای شود که دانش آموزان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

به گزارش  صدای جنوب  فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه ستاد کرونا این شهرستان با بیان اینکه حضوری شدن مدارس باید باعث شود که امکانات بهداشتی مدارس نیز افزایش پیدا کنند، گفت: باید سرکشی‌ها و نظارت‌ها در خصوص بهداشت مدارس به صورت مداوم انجام گیرد.
مهدوی مطلق با اشاره به اینکه درصد بالایی از فرهنگیان واکسن را دریافت کرده اند، گفت: بالای ۸۰ درصد دانش‌آموزان نیز دز اول و دوم واکسن را دریافت کردند.
فرماندار شهرستان بویراحمد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس و استفاده از ماسک را الزامی دانست و اضافه کرد: اداراتی که به افراد بدون‌ماسک خدمات ارائه می‌دهند باید به آن‌ها تذکر داده شود.
وی ادامه داد: تخت‌های کرونایی بیمارستان‌ها همچنان پر از بیماران کرونایی است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد هم گفت: هفته دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ روند نزولی این ویروس شروع شده، اما نباید این ویروس را دست کم گرفت.
یزدان‌پناه با اشاره به اینکه هفته اول فروردین ۱۴۱ مورد تست انجام شد که ۵۶ مورد آن‌ها مثبت بود، افزود: هفته دوم فروردین ۲۸۵ مورد تست انجام شد که ۱۰۰ مورد آن‌ها مثبت بود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه مردم این شهرستان به شهر‌های دیگر مسافرت کرده بودند طی چند روز آینده دچار افزایش بیماری کرونا در این شهرستان نیز خواهیم بود.
وی ادامه داد: سرویس مدارس که به صورت جمعی دانش آموزان را جابجا می‌کنند نیز باید ساماندهی شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت