پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1401 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 117859

قدردانی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از ائمه جمعه استان

حجت الاسلام امیر مردانی، رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج امروز (۱۷ فروردین ماه) با همراهی معاونت فرهنگی و هنری ستاد با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.

صدای جنوب:

حجت الاسلام امیر مردانی، رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج امروز (۱۷ فروردین ماه) با همراهی معاونت فرهنگی و هنری ستاد با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.

«سیدعلی معتمدی پور» در این دیدار، گفت: جهاد کشاورزی مجموعه ای گسترده بوده و تقریباً با بیشتر مشکلات و معضلات جامعه از جمله کشاورزی، مسائل ملکی، منابع طبیعی و … درگیر است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخشی از نیازهای مردم در حوزه خدمات رسانی مربوط به این سازمان است، افزود: گاهی شاید مردم آگاهی با قوانین ندارند و همین موضوع باعث تعارض آنها با سازمان جهاد کشاورزی می شود.

وی خاطرنشان کرد: استانی خاص و دارای شرایط توپوگرافی ویژه هستیم و می توان از هر نقطه استان با توجه به شرایط خاص خود و حتی از ظرفیت گیاهان دارویی بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

 

معتمدی پور یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد ذخیره‌گاه ژنتیکی و دارای استعدادها و توانمندی های خاصی بوده و با توجه به شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری مطرح شده، می توان در این راستا گام های ارزنده ای را برداریم.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از ائمه جمعه استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به جهت حمایت معنوی از سازمان جهاد کشاورزی، گفت: مردم اعتماد بسیاری نسبت به ائمه جمعه دارند و نصایح و راهنمایی‌های آنها را با جان و دل گوش می کنند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های صورت گرفته توسط این سازمان در مدت زمان قبول مسئولیت از طرف خود را یادآور شد و خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت به عنوان مدیر این مجموعه در زمینه کالاهای اساسی مردم، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت و کالا به بازار وارد شد.

 

معتمدی پور با اشاره به اینکه به دلیل رعایت حقوق مردم و عدم تشکیل صف‌های طولانی، در ۵۰ نقطه استان کار توزیع مرغ منجمد در حال انجام است، افزود: میوه های شب عید با کیفیتی عالی در همه شهرستانها و بخش ها توزیع شد و خوشبختانه کمبودی در این زمینه نداشتیم.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه بهترین سیب از باغداران استان خریداری شد، گفت: تلاش بنده و همکاران بر این بود که میوه های شب عید با بهترین کیفیت تهیه و توزیع شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه تلاش می‌شود خدمت‌رسانی به مردم متوقف نشود، گفت: احساس بنده این است که هرکجا کمبودی وجود دارد باید با صداقت و شفافیت با مردم این موارد را مطرح کنیم.

 

 

حجت الاسلام «امیر مردانی» نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: به منظور شناسایی و رصد مسائل، مشکلات و ارائه راهکارهای لازم، هیئت های اندیشه ورز جوانان، هیئت اندیشه ورز اساتید و هیئت اندیشه ورز مدیران تشکیل شد.

 

رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه هر اداره می تواند یک رابط با دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان به منظور پیگیری مسائل، مشکلات جامعه و مردم مربوط به آن سازمان داشته باشد، افزود: نماینده ولی فقیه در استان از عملکرد سازمان جهاد کشاورزی در مدت زمان مسئولیت مدیریت جدید رضایت خوبی دارند.

 

رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج در این دیدار آمادگی همکاری ستاد با سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت