پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1401 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 118002

جاده ارتباطی روستای شیخ حسین به روستای موگرم چرام حادثه آفرید+تصاویر

به گزارش صدای جنوب؛جهرم صداقتی دهیار روستای شیخ حسین چرام درگفت وگوی باخبرنگارماگفت:امروز ساعت ۱۰ صبح طی تماس تلفنی که از طرف دامداری در دامنه کوه روستای شیخ حسین به این دهیاری جهت اطلاع از آتش سوزی گسترده خودروی پراید رخ داده است. وی گفت: بدون فوت وقت با یکی از کپسولهای در ساختمان دهیاری […]

به گزارش صدای جنوب؛جهرم صداقتی دهیار روستای شیخ حسین چرام درگفت وگوی باخبرنگارماگفت:امروز ساعت ۱۰ صبح طی تماس تلفنی که از طرف دامداری در دامنه کوه روستای شیخ حسین به این دهیاری جهت اطلاع از آتش سوزی گسترده خودروی پراید رخ داده است.

وی گفت: بدون فوت وقت با یکی از کپسولهای در ساختمان دهیاری بلافاصله جهت نجات جان دو سرنشین حرکت عازم محل حادثه شدیم تا بتوانیم برای نجات جان سرنشینان گرفتار شده در خودرو یک عمل خداپسندانه انجام دهیم.

صداقتی افزود: بلافاصله جهت مهار آتش و جلوگیری از کنترل آتش به باک خودرو با کپسول آتش نشانی قسمتی از آتش را مهار و درب باک را برای تخلیه شدت حرارت باز نمودم و با رسیدن چند نفر از اهالی محترم موگرم اقدام به کنترل کامل اطفای حریق نمودیم وبا هماهنگی با پلیس ۱۱۰ و اورژانس ۱۱۵ و پلیس راهنمایی رانندگی و رئیس محترم اداره راهداری، مراتب فوق را اطلاع دادیم.

درپایان وی از همکاری شهرداری چرام تقدیروتشکرکرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت