پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1401 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 118108

جمع آوری بیش از ۱۷ تن زباله در کهگیلویه و بویراحمد

بیش از ۱۷ تن زباله در مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد.

به گزارش صدای جنوب ، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست این استان گفت: پویش ملی “مسیر سبز ایرانی پاک” ابلاغی از طرف معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در چندین مرحله‌، این پویش، توسط محیط بانان و نیروهای ستادی محیط زیست در حاشیه مناطق گردشگر پذیر حفاظت شده شهری و روستایی، از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال برگزار شد.
اسلام جاودان خرد افزود: با توزیع بیش از ۳ هزار کیسه زباله بیش از ۱۷ تن زباله در ۷ شهرستان کهگیلویه وبویراحمد جمع آوری و به جایگاههای مدیریت پسماند منتقل شد.
وی افزود: با مشارکت و همکاری خوب کارکنان ستادی و اجرایی محیط زیست در اجرای هرچه بهتربرگزار کردن این پویش ملی بیش از هزار و ۲۹۰ بسته آموزشی و ۱۵۸ کیلو کیسه مخصوص جمع آوری زباله در مبادی ورودی و خروجی مناطق گردشگر پذیر حفاظت شده در کهگیلویه و بویراحمد بین مردم توزیع شد.
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مردم برای حضور در این طرح گفت: بررسی‌های میدانی و گزارش‌های همکاران، خوشبختانه همگی حاکی از افزایش حس طبیعت دوستی و همکاری خوب بیش از پیش مردم در زمینه مدیریت پسماند مناطق است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت