پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1401 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 118159

شهرداردهدشت:

دهدشت بیشتر از هر زمانی به اتحاد و همدلی همه ما نیازمند است

مراسم تکریم از احسان تابش نژاد و معارفه علیرضا نیکویی زاده با حضور معاون عمرانی استاندار،فرماندار، مسئول دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ، امام جمعه، دادستان، فرمانده انتظامی،فرمانده سپاه، جمعی از مسئولان استانی، شورای اداری کهگیلویه و جمعی از شهروندان در سالن جلسات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

صدای جنوب:

مراسم تکریم از احسان تابش نژاد و معارفه علیرضا نیکویی زاده با حضور معاون عمرانی استاندار،فرماندار، مسئول دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ، امام جمعه، دادستان، فرمانده انتظامی،فرمانده سپاه، جمعی از مسئولان استانی، شورای اداری کهگیلویه و جمعی از شهروندان در سالن جلسات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

 

علیرضا نیکویی زاد گفت : دهدشت بیشتر از هر زمانی به اتحاد و همدلی همه ما نیازمند است و باید دست در دست هم دهیم و برای ابادانی و توسعه شهری که همه ما به آن علاقه و دلبستگی داریم بکوشیم و در این راه باور دارم که کار بسیار سخت و دشوار اما شدنی است ؛ باید با اتحاد و همدلی شورای شهر و شهرداری ،استفاده از ظرفیت شورای اداری و تامین نسبت به حل مشکلات دهدشت بکوشیم چرا که همگان میدانیم چقدر شرایط سخت است و مشکلات فراوان..‌

 

وی با تقدیر از زحمات شهردار سابق گفت : همدلی اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری لازم است وجا دارد از حُسن توجه شورای شهر به بنده که با دوری از حاشیه های معمول و مرسوم و بدون توجه به علایق سیاسی،قومی و جغرافیایی اتفاق افتاد صمیمانه تشکر کنم.

 

شهردار دهدشت ادامه داد ؛ یکی از محوری ترین راهبردهای ما توجه به ورزش همگانی و قهرمانی است چرا که با توجه به سابقه حضور خودم در ورزش و توجه و عنایت اعضای شورای شهر به امر مهم ورزش همگانی و قهرمانی و با در نظر گرفتن وجود استعدادها و ظرفیت های ورزشی در شهر باید فرهنگ ورزش را در شهر نهادینه کنیم و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

 

نکویی زاده تصریح کرد : نکته مهم دیگر امر حیاتی فرهنگ سازی برای پرداخت به موقع عوارض است چرا که منابع اصلی درآمدی شهرداری همین موضوع است و امید فراوان دارم با حمایت شورای شهر ،شورای اداری و تامین و همراهی رسانه ها و سمن ها میتوانیم در این مسیر اتفاقاتی خوبی رقم بزنیم‌.

 

وی ادامه داد: تمام تلاش را خواهم کرد با رایزنی با نهادها و ادارات بالادستی و ایجاد کانال های ارتباطی قوی با مرکز کشور با کمک نخبگان و دلسوزان شهرستان بتوانیم منابع مالی و امکانات خوبی برای شهرداری تهیه کنیم .

 

شهردار دهدشت گفت ؛ باید باور کنیم همه ما در هر جایگاه و با هر نگاهی و با هر نگرش سیاسی نسبت به شهر و شهروندان مسئولیت داریم و امید فراوان دارم با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها شهر مسیر درستی برای توسعه و ابادانی دهدشت طراحی کنیم.

 

نیکویی زاده افزود ؛ نکته مهم دیگر تاکید و اصرار مسقف کردن کانال فاضلاب در انتهای شهر می باشد که با توجه به تجمع فاضلاب شهری بوی نامطبوع و ظاهری ناخوشایند ایجاد کرده که انشالله به اتمام خواهد رسید.

 

شهردار دهدشت گفت : چالش بعدی شهرداری دهدشت بحث مهم بازآفرینی شهری و بازار روز دهدشت است که با توجه به اهمیت موضوع باید با هم اندیشی و برگزاری جلسات تعین تکلیف شود.

 

وی عنوان کرد: شهرداری دهدشت ۲۲ میلیارد تومان بدهی بابت مطالبات پرسنل،تامین اجتماعی، دارایی ،آب و برق و گاز دارد وضعیت شهری از لحاظ فضای سبز،نظافت و خیابان ها مناسب نمی باشد.

 

وی ادامه داد: ورودی های شهر دهدشت از دیگر مشکلات است که با تمام توان و استفاده از تمام ظرفیت ها استفاده می شود.

 

نیکویی زاده تصریح کرد: طرح تکریم ارباب رجوع و انضباط مالی سرلوحه کار شهرداری قرار خواهد گرفت، ما باید با مردم شفاف باشیم و بیان آنها تبعیض قائل نشویم و عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

شهردار دهدشت گفت: کارم را در شهرداری بر سه اصل قانون، اخلاق و منفعت عمومی آغاز خواهم کرد.

 

وی از شهردار سابق و از دو سرپرست شهرداری تشکر کرد و گفت: با توجه به فرایند طولانی شدن حکم کهبه مدت ۵ ماه به طول انجامید از همه کسانی که همکاری کردند تقدیر و تشکر می کنم.

 

شهردار جدید دهدشت از همکاری ویژه استاندار، معاون عمرانی و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ تقدیر و تشکر کرد

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت