پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1401 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 118365

پاسخی به مطلب «مدیران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمت حسن روحانی»

 به حمدالله درگاه خبری و پرتال استانداری استان نوسازی و بهسازی شده است و مرتباً اخبار استان با همت کارشناسان اداره کل روابط عمومی و همراهی خبرنگاران صدیق استان به روز تقدیم افکار عمومی شده و الحمدلله در رأس اخبار پرتال وزارت کشور قرار می‌گیرد، به گونه‌ای که مورد تشویق و تمجید مرکز ارتباطات وزارت کشور قرار گرفته است.

 به گزارش  صدای جنوب بعد از انتشار مطلبی تحت عنوان «مدیران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمت حسن روحانی» به قلم اسلام ذوالقدرپور منتشر شد، محمدرضا پارسا در یادداشتی به این یادداشت منتشر شده واکنش نشان داد و نوشت: 
وَلاَ تَقْفُ مَا لَیسَ لَک بِهِ عِلْمٌ
و از آنچه به آن علم نداری پیروی مکن
 مطلبی شبه تحلیلی تحت عنوان فوق و شروع آن با ادبیات (همه و هیچ) نشان از عدم آگاهی و تسلط بر نگارش و نوشتار و نشان از ناپرهیزگاری نویسنده در رعایت اخلاق حرفه‌ای و انصاف هست که می‌توانست با کمی دقت و تحقیق به مطلب تحلیلی‌تر و متقن‌تر تبدیل گردد.
 تیتر به اصطلاح تحلیلی فوق، خود نشانگر به کاهدان زدن نگارنده و برداشت سطحی از اتفاقات استان است لذا در حد اطلاعات حقیر ذکر چند مطلب در این زمینه قابل توجه است؛
 ۱_ دکتر احمدزاده به اذعان صاحبان خرد و خواص سیاسی و قاطبه مردم شرافتمند و صدیق استان که ناظر بر فعالیت‌ها هستند از جمله دلسوزترین، صادق‌ترین و مردمی‌ترین استاندارانی است که استان تا به حال تجربه کرده است چراکه در مدت کوتاه حضورشان در استان به دورترین و صعب‌العبورترین مناطق استان برای اولین بار سفر کرده و از نزدیک پای درد دل مردم نشسته که می‌تواند به روند همدلی برای پیشرفت همه جانبه استان کمک کند.
  به نظر می‌رسد گاهی سکوت این عزیزان بهتر از نقد غیرمنصفانه و غیر واقعی و اخلاق مدارانه است چون هم موجب تشویش اذهان عمومی و هم موجب خدشه دار کردن جایگاه خود آنان خواهد شد.
 ۲_ احمدزاده در دورترین روستاها و آسیب دیده‌ترین نقاط، میدانی تصمیم گرفته و میدانی تصویب می‌کند.
  ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه، فعالین رسانه‌ای، خبرنگاران حقیقی و زحمت‌کش و دلسوز که مدام منعکس‌کننده فعالیت‌های شبانه‌روزی برجسته و تأثیر گذار کم‌نظیر استاندار استان آقای دکتر احمدزاده و تقدیر از منتقدین منصف و اخلاق مدار از اهالی رسانه انتظار می‌رود دوستان غیر رسانه‌ای و یا کمتر آگاه از فعالیت‌های فنی و علمی رسانه و نیز ناآگاهان از فعالیت‌های مختلف دولت در استان به جای نقدهای غیر واقعی و کاملاً احساسی و سطحی به روند توسعه استان و حاکمیت کمک کنند.
 ۳_ احمدزاده مرتباً با ارتباط با وزرا و سازمان‌های کشوری و با همکاری نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی به صورت شبانه‌روزی در حال رفع مشکلات استان است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد حتی از بعد از ظهرهای ماه مبارک رمضان استفاده کرده و به مناطق دور دست بویراحمد سرکشی می‌کند و دیدارهای مکرر و پشت سر هم و پر محتوا با اصحاب رسانه، صاحبان خرد در حوزه‌های مختلف اجتماعی سیاسی اقتصادی و فرهنگی ویژه کارشناسان حوزه‌های مختلف.
  احمدزاده در تکریم خانواده‌های شهدا و یادگاران شهدا و انتصاب چندین نفر از آنان در پست‌های مهم و کلیدی ارادت خود را به فرهنگ شهادت نشان داده است.
  احمدزاده با تجدیدنظر در تصمیمات گذشتگان در برنامه‌ریزی سفر رئیس‌جمهور محترم به استان نیازمندی‌های جدید را احصاء کرده و با فشار، اصرار و خواهش بودجه‌های کلان و مؤثر جدیدی برای استان به تصویب رسانده است.
  انصاف باید داد در طول شش ماه حضور دکتر احمدزاده اتفاقات بزرگ و کارهای قابل توجهی انجام شده است که به فضل الهی و همت و همراهی مردم و تلاش مدیران جهادی نوید بخش آینده‌ای خوب و رشد و توسعه‌ای در خور شأن برای استان خواهد بود.
 ۴_نگارنده به خود زحمت نداده است با دقت بررسی و درگاه خبری و استانداری را جستجو و پیدا نموده و با عجله با جست‌وجویی کوتاه به تصاویری از پرتال‌های سابق دست یافته است که اگرچه به لحاظ تقویمی تاریخ به روز است اما مربوط به گذشته است و حقیقتاً به کاهدان زدند.
 ۵_ اداره کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مدت ۵ ماه حضور مدیرکل جدید تحولی نو و رشدی چشمگیر تجربه کرده است.
  برگزاری ماهیانه نشست مدیران روابط عمومی‌های استان هر ماه به میزبانی یکی از ادارات کل از جمله تحولات بی نظیر در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید:

مدیران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمت دولت حسن روحانی!

 تعامل و تلاش برای بهبود کیفیت خبر و اطلاع‌رسانی، تدوین بسته ویژه اطلاع‌رسانی، آموزش کارکنان اداره کل روابط عمومی استانداری و در آینده‌ای نزدیک برای خبرنگاران و اهالی رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
 برگزاری ماهیانه نشست روابط عمومی فرمانداری‌ها و به روز کردن آن‌ها، تلاش برای ارتقاء جایگاه اطلاع‌رسانی با تشکیل شوراهای مختلف از جمله شورای ارتقاء روابط عمومی‌ها، شورای خبر و شورای ارزیابی دستگاههای اجرایی ارتباط حسنه و تشکیل اتاق فکرهای گوناگون با خبرنگاران پیشکسوتان و اصحاب رسانه از دیگر اقدامات مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری است.
 یکی از مصادیق بارز تلاش‌های شبانه روز تیم استاندار فعالیت‌های فشرده اداره کل حوزه استاندار و شخص مدیرکل این حوزه است که ضمن پاسخگویی مکرر درخواست‌های مردمی از طریق تلفن طی تماس‌های پیاپی با مدیران استانی و متولیان امور برای حل مشکلات مردم، به تنظیم وقت استاندار، برنامه ریزی سفرها، پاسخگویی به مراجعات حضوری، و رفع مشکلات همکاران و فرمانداریها و…. می‌پردازد وگاه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد یکسره در محل کار حضور دارند.
 لذا انتظار می‌رود به جای پیدا کردن تصویری از گذشته و مانور غیرحرفه‌ای و دور از انصاف و اخلاق برای تشویش افکار عمومی پیشرفت‌های در خور شأن از زمان استانداری دکتر احمدزاده دیده و برای توسعه استان همکاری همه جانبه نماییم.
 به حمدالله درگاه خبری و پرتال استانداری استان نوسازی و بهسازی شده است و مرتباً اخبار استان با همت کارشناسان اداره کل روابط عمومی و همراهی خبرنگاران صدیق استان به روز تقدیم افکار عمومی شده و الحمدلله در رأس اخبار پرتال وزارت کشور قرار می‌گیرد، به گونه‌ای که مورد تشویق و تمجید مرکز ارتباطات وزارت کشور قرار گرفته است.
 امروز با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری در وزارت کشور و ارائه آخرین فعالیت همکاران تشویق و تشکر رئیس و عوامل مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از استان را رقم زده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت