پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1401 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 118371

حمله خشونت در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت/دستگاه قضا ورود کند

شب گذشته(پنج شنبه) عده‌ای با هجوم به بیمارستان پرستاران و پرسنل بیمارستان را مورد ضرب و شتم قرار داده و وارد بخش های مختلف بیمارستان از جمله بخش آی سیو شدند.

به گزارش  صدای جنوب ، شواهد عینی حکایت از هجوم چندین نفر چماق به دست به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت و ضرب و شتم پرسنل و پرستاران دارد.

بنابراین گزارش شب گذشته(پنج شنبه) عده‌ای با هجوم به بیمارستان پرستاران و پرسنل بیمارستان را مورد ضرب و شتم قرار داده و وارد بخش های مختلف بیمارستان خصوصا بخش آی سیو شدند.

این افراد که حدوداً نزدیک به ده نفر بوده با میله و چماق نظم بیمارستان و وسایل و تخت های بیمارستان را بهم ریختند و باعث رعب و وحشت شدند.

  برخی شاهدان عینی اظهار داشتند که مدت زیادی بیمارستان از حالت طبیعی خارج و شرایط نامناسبی حاکم بود. 

گفتنی است پس از ورود پلیس و حضور به موقع رضا رستم نژاد معاون دادستان و بررسی شرایط فیلم های بیمارستان امام خمینی (ره) مورد بازبینی قرار گرفت و دستور شناسایی و بازداشت افراد صادر گردید.

در بررسی ها برخی افراد شناسایی شدند و دستور بازداشت افراد فوق صادر گردیده است. 

طی تماس تلفنی با مسئولان شبکه بهداشت ضمن تقدیر از حضور به موقع نیروی انتظامی و مجموعه دادستانی انتظار برخورد قاطع با مخلین نظم و امنیت را داشتند. 

گفتنی است افراد فوق همراه یک بیمار بودند که به دلیل تصادف در بیمارستان بستری بوده و  فوت شده بود. 

 ضمن تسلیت به خانواده مرحوم اگر قصوری از جانب بیمارستان صورت میگرفت باید در چارچوب قانون و شکایت از مجموعه با مقصرین برخورد شود ولی این رفتار زیبنده و در چارچوب قانون نیست و باعث خدشه دار شدن حیثیت شهرستان و ایجاد رعب و وحشت در بین پرستاران و کادر شده و انتظار برخورد قاطع از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان داریم

منبع عصر زاگرس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت