پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 فروردین 1401 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 118675

جریان‌سازی رسانه‌ای در موضوعات خاص موجب رفع برخی نارسایی ها و پیشبرد امور می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همصدایی و جریان سازی رسانه ای در موضوعات خبری استان را زمینه ساز توسعه منطق و پایدار دانست و خواستار ورود رسانه ها به این عرصه شد.   به گزارش صدای جنوب؛امین درخشان در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه در نگاه نظری به […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همصدایی و جریان سازی رسانه ای در موضوعات خبری استان را زمینه ساز توسعه منطق و پایدار دانست و خواستار ورود رسانه ها به این عرصه شد.

 

به گزارش صدای جنوب؛امین درخشان در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه در نگاه نظری به حوزه رسانه‌، جهاد تبیین مورد توجه است و اگر کسی آن را مطالبه نکند بر زمین خواهد ماند، تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد جریان‌سازی رسانه‌ای در موضوعات خاص است که می تواند موجب رفع برخی نارسایی ها و پیشبرد امور شود.

 

وی اضافه کرد: برای مثال خودروهای شوتی در استان حاشیه ساز شده‌اند که انتظار است همه رسانه‌ها در این زمینه همصدا شده و اقدام به جریان‌سازی خبری پیرامون رفع این اسیب اجتماعی تا حصول نتیجه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمدهمچنین با اشاره به رویکرد این مجموعه به حمایت جدی تر ازحوزه فرهنگ و رسانه تصریح کرد: در سال جاری برگزاری ۲جشنواره رسانه ای را پیش بینی کرده ایم .

به گفته درخشان شرایط رسانه‌های استان در سطح کشور به نسبت میانگین، رشد زیاد و قابل توجهی دارد و این امر می‌تواند هم فرصت باشد و هم تهدید به شمار بیاید و لذا باید به این مزیت به عنوان فرصت نگاه شود و در حوزه فرهنگسازی به استان از آن استفاده کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه به تعدد رسانه‌ها و خبرنگاران با نگاه تهدید نگاه نمی‌کنیم، گفت: کار رسانه حساس و ظریف است که اگر کسی ناآشنا به این حوزه ورود کندقطعا تهدید به شمار می‌رود و جبران هزینه های آن دشوار خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه حوزه رسانه‌ها هم به لحاظ آموزشی و هم مالی نیازمند تقویت است، تصریح کرد: رسانه نباید از رسالت اصلی خود که نقد و مطالبه‌گری است دور شود و آن را به فراموشی بسپارد.

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت