پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1401 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 118725

دیدار مردمی رئیس ثبت اسناد و املاک کهگیلویه بزرگ با مردم چرام/تقاضای مردم برای استقرار نمایندگی این اداره در چرام

  به گزارش صدای جنوب ازچرام؛ظهر امروز در راستای جهاد خدمت در ماه رمضان ملاقات چهره به چهره رئیس محترم ثبت اسناد و املاک کهگیلویه جهت پاسخگویی به سوالات مردم و بررسی مشکلات در چرام صورت گرقت. رئیس اداره ثبت و املاک کهگیلویه بزرگ طی اقدامی با مردم چرام در مسجد صاحب الزمان عجل الله […]

 

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛ظهر امروز در راستای جهاد خدمت در ماه رمضان ملاقات چهره به چهره رئیس محترم ثبت اسناد و املاک کهگیلویه جهت پاسخگویی به سوالات مردم و بررسی مشکلات در چرام صورت گرقت.

رئیس اداره ثبت و املاک کهگیلویه بزرگ طی اقدامی با مردم چرام در مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دیدار کرد و به مشکلات و سوالات آن ها پاسخ داد.

در این دیدار که بخشی از گزارشات مربوط به این اداره مطرح شد، برخی از اهالی و مردم چرام خواستار استقرار و مستقر شدن این اداره در در شهرستان چرام شدند .

چرامی ها از مسئولان اداری در راس فرماندار شهرستان و رئیس محترم اداره ثبت و املاک کهگیلویه بزرگ این درخواست را عنوان کردند.

گفتنی است که استقرار این اداره در چرام باعث تسریع در روند اداری مردم شده و از سفرهای مردم به شهرستان های دیگر جلوگیری می کند.

تصاویر:

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت