پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1401 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 118937

دیدار سرپرست ورزش و جوانان استان با دکتر احمد زاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با دکتر احمد زاده استاندار استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با دکتر احمد زاده استاندار استان دیدار و گفتگو کرد.
 ،سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار از حمایت و پیگیری استاندار و معاونین از ورزش استان تقدیر و از نبود حامی مالی در ورزش استان ابراز گلایه کرد.
دهقان از کمبود اعتبار ۷ میلیارد تومانی برای تکمیل و افتتاح پروژه هتل ورزش شهر یاسوج خبر و نیاز ورزش استان به هتل ورزش را برای برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری ،بین المللی مهم ،لازم و ضروری برشمرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولین استانی و کشوری در تخصیص اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه شد.
 وی خاطرنشان کرد”استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج را فرصتی مغتنم برای میزبانی از تیم های لیگ برتری دانست و بر حضور یک تیم فوتبال در لیگ یک یا برتر در مرکز استان تاکید و ابراز داشت :با حمایت شهرداری و دستگاههای اجرایی و حامی مالی امکان احیای دوباره تیم شهرداری یاسوج در مرکز استان و بازگردان شور و نشاط به جامعه و جوانان مهیا خواهد شد .
 دهقان  از نواقص و مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج سخن و ادامه داد:این استادیوم در سال ۱۳۹۴با ۱۰۲ مورد نواقص افتتاح شد، ولی بدلیل مشکلات و نواقص امکان برگزاری مسابقات کشوری در این استادیوم مهیا نیست. برگزاری جلسات متعدد با مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و وزارت ورزش و جوانان تاکنون گره گشای مشکلات این استادیوم نشده است .نیازمند حمایت مسئولین استانی و وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در حل مشکلات این استادیوم هستیم .
سرپرست ورزش و جوانان استان از اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی استادیوم قلعه رئیسی خبر و اظهار داشت :این پروژه در مرحله آماده سازی برای کشت چمن است و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از ۱۴ پروژه ملی ،۲۸پروژه هدایای خاص وزارت نفت و ۶۳ پروژه استانی در ورزش و جوانان استان خبر و تقدیر و تشکر از حمایت های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیر ساخت های عمرانی استان بیان داشت :برای تکمیل این پروژه ها به ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است .
وی  بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل های تشکل های مردم نهاد در استان در برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی تاکید و اظهار داشت :یکی از نیازهای مهم جامعه امروز رفع آسیب های اجتماعی در جامعه است .
سرپرست ورزش و جوانان استان از ۴۸ سازمان مردم نهاد و تشکل های مردم نهاد در استان خبر وبرگزاری کارگاه های آسیب شناسی در حوزه ازدواج ،اشتغال جوانان از برنامه های مهم سازمان های مردم نهاد در استان ذکر کرد .
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد از تلاش ها و اقدامات حوزه ورزش وجوانان تقدیر و از حمایت مادی و معنوی از ورزش و جوانان استان خبر و بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران در میادین کشوری و آسیایی تاکید کرد
احمد زاده  از حضور تیم های فوتبال قلعه رئیسی ،فولاد و سایر تیم های در لیگ های کشوری ابراز خرسندی کرد و با تاکید بر حمایت از تیم های استانی در میادین کشوری، خواستار توجه به پتانسیل های جوانان استان در میادین کشوری ،آسیایی و بین المللی و برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان و ملی پوشان شد.
استاندار ورزش دوست کهگیلویه وبویراحمد بر تسریع اتمام پروژه های عمرانی در استان تاکید و خواستار توسعه زیر ساخت های فرهنگی و عمرانی در روستاها و مناطق کم برخورد استان شد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت