پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اردیبهشت 1401 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 118968

تکمیل طرح‌های ورزشی نیازمند ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار

برای تکمیل ۱۰۵ طرح نیمه کاره ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش  صدای جنوب  سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۵ طرح ورزشی در استان نیمه تمام رها شده که برای تکمیل آن‌ها ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
عین الله دهقان افزود: ۱۴ طرح ملی، ۲۸ طرح از محل هدایای وزارت نفت و ۶۳ طرح از محل اعتبارات استانی در دست ساخت بوده که هم اکنون با کمبود اعتبار روبه‌رو هستند و برای تکمیل و بهره برداری نیاز به ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.
دهقان ابراز کرد: هتل ورزش مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کمبود اعتبار بعد از گذشت سال‌ها نیمه تمام مانده است در حالی برای تکمیل آن ۷ میلیارد تومان دیگر نیاز بوده و تکمیل این طرح برای برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی ضروری است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج شرایط لازم برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری را دارد که داشتن یک تیم لیگ برتری برای استان ضروری است.
دهقان با اشاره به نواقص و مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج، گفت: این استادیوم در سال ۱۳۹۴ با ۱۰۲ مورد نواقص افتتاح شد، ولی به دلیل مشکلات امکان برگزاری مسابقات کشوری در این استادیوم مهیا نیست.
سرپرست ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی استادیوم قلعه رئیسی خبر داد و افزود: این طرح در مرحله آماده سازی برای کشت چمن بوده و ۶۰ درصد پیشرفت کاری دارد.
دهقان بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل تشکل‌های مردم نهاد در استان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تاکید کرد و ادامه داد: یکی از نیاز‌های مهم جامعه امروز رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه است

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت