پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1401 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 119021

انتشار ۶ کتاب در حوزه زنان و کودک در سال گذشته/ حمایت از تولید مستندات نقش زنان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدسـ

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته ۶ کتاب در حوزه زنان در دفاع مقدس چاپ شده است.

انتشار ۶ کتاب در حوزه زنان و کودک در سال گذشته/ حمایت از تولید مستندات نقش زنان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته ۶ کتاب در حوزه زنان در دفاع مقدس چاپ شده است.

نادیا صداقت در کمیته زنان و دفاع مقدس به اقدامات این کمیته در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: ثبت و ضبط خاطرات زنان خانواده‌های شهدا، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت که در همین خصوص ۷۱ مصاحبه ثبت و حدود ۶ کتاب در حوزه زنان و کودک منتشر شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمایت از برنامه‌های پژوهشی نقش زنان در دفاع مقدس گفت: تولیدات و مستندات رادیویی و تلویزیونی نقش زنان استان در دفاع مقدس مورد حمایت است که از جمله آن می‌توان به مستند” چشم به راه در خصوص مادر شهید جاویدالاثر فضل‌الله خوید” اشاره کرد‌.

وی برگزاری نهمین جشنواره‌های اسوه‌های صبر و مقاومت در مهرماه گذشته را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده دانست و عنوان کرد: با هدف آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت طرح سلاله‌ها در مدارس سراسر استان برگزار شد.

صداقت با اشاره به برپایی ۲۰ نمایشگاه عکس زن و مقاومت به صورت مجازی و حضوری گفت: بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر و شهیده استان تکمیل شد ضمن اینکه در طرح معینه ۳۲ مورد دیدار و سرکشی از مادران شهدا انجام شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود به برنامه‌‌های کمیته زنان و دفاع مقدس در سال جاری با شعار “ما مقاوم هستیم” اشاره کرد و گفت: برگزاری دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، همایش پیام‌آوران عاشورا، جمع‌آوری خاطرات خواهران و دختران شهدا در قالب جشنواره و توجه به امر جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و مقاومت مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی و سیاسی از جمله برنامه‌های در دست اجرا در سال جاری است.

وی عنوان کرد: در سال جاری توجه ویژه‌ای به یادمان‌ها و المان‌های زنان و دفاع مقدس خواهیم داشت، ضمن اینکه خاطرات خانواده شهدای نیروی انتظامی و زنان انقلابی استان ثبت و ضبط می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت