پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1401 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 119110

رایزنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در تهران/معتمدی پور با ساداتی نژاد دیدار کرد

در ادامه برنامه های رییس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی معتمدی پور به دیدار وزیر جهاد کشاورزی رفت تا در دیداری صمیمانه علاوه بر گزارش اقدامات خود، از ساداتی نژاد اعتبار لازم را جهت سرعت بخشیدن به توسعه کشاورزی استان درخواست نماید اقدامی که با استقبال شخص اول حوزه کشاورزی کشور همراه شد…

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از خبرنگار ایانا در یاسوج، سید جواد ساداتی‌نژاد در این دیدار بعد از شنیدن گزارش آقای معتمدی‌پور، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های خوبی است که با تدبیر و پیگیری مدیر ارشد این بخش در این دولت شاهد شکوفایی بسیاری از این ظرفیت‌ها خواهیم بود.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: با تمام توان از طرح‌ها و برنامه‌های بخش کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنیم.

سید علی معتمدی‌پور نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های وزارت جهاد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های شیلات، گیاهان دارویی و توسعه فضاهای گلخانه‌ای دارای مزیت نسبی برای سرمایه‌گذاری است و در این زمینه طرح و برنامه داریم.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی که در این دیدار با تشریح پروژه‌های فعال این استان پیگیر حمایت و دریافت اعتبار شد، و تاکید کرد: تمرکز ما روی ایجاد زنجیره‌های تولید و ایجاد مجتمع‌هایی است که بتواند یک زنجیره ارزش را از تولید تا سفره مردم پوشش دهد.

معتمدی‌پور، تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان ستادی و شخص وزیر جهاد کشاورزی این است که نگاه ویژه‌ای به استان ما داشته باشند و در رفع مشکلات زیرساختی حمایت کنند چرا که این استان سال‌ها از قافله توسعه عقب مانده است.

معتمدی‌پور همچنین به جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد و واقع شدن در میان سه استان بزرگ اصفهان  فارس و خوزستان اشاره کرد و یادآور شد: همه این استان‌ها در بهره‌برداری از آب این استان پر آب در رقابتند ولی خود استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث سرمایه‌گذاری در زیر ساختها استانی وابسته است که نشان از محرومیت تاریخی آن دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد توجه ویژه به توسعه این استان در این دولت انقلابی را کمترین خواسته به حق مردم دانست و تاکید کرد: اگر حمایت لازم صورت گیرد مردم به زودی آثار و برکات خدمات این دولت را در بخش کشاورزی لمس خواهند کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت