پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1401 ساعت 22:02:: شناسه خبر: 119210

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛تشریح برنامه‌های روز ملی شوراها در کهگیلویه و بویراحمد/دعوت رئیس شورای استان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح برنامه‌های ملی روز شوراها از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. به گزارش صدای جنوب، کیانی باوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز قدس، اظهار داشت: روز قدس بر اساس مبانی اعتقادی و دینی، روز قرار گرفتن در صف حق […]

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح برنامه‌های ملی روز شوراها از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش صدای جنوب، کیانی باوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز قدس، اظهار داشت: روز قدس بر اساس مبانی اعتقادی و دینی، روز قرار گرفتن در صف حق و دفاع از مظلوم است. حمایت از مردم فلسطین علاوه بر اینکه یک آرمان اسلامی محسوب می‌شود، یک آرمان انسانی و حقوق بشری هم است. پیامبر اسلام (ص) فرمودند: «اگر کسی صدای کمک مسلمانی را بشنود و او را یاری نکند، از ما نیست». بنابراین از منظر اسلامی و دینی به حمایت از مظلوم تأکید شده است. از منظر حقوق بشری هم تکوین و شکل‌گیری رژیم صهیونیستی مغایر با مبانی حقوق بشری است و سلب حق مالکیت و حق تعیین سرنوشت از مردم فلسطین است. بنابر این وظیفه همه مسلمانان وآزادی‌خواهان جهان است که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضور داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از همه اعضای محترم شوراهای اسلامی در تمام نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهم که برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز قدس با نهادها و دستاندرکاران همکاری لازم را داشته باشند.

باوند در ادامه با تبریک روز ملی شوراهای اسلامی به مردم و اعضای شوراهای اسلامی به تشریح برنامه‌های این روز پرداخت و اظهار داشت: روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مصادف است با اولین روز از هفته شوراها که این روز به عنوان «شوراها، مقاومت و پایداری اسلامی» نامگذاری شده است و انتظار می‌رود که اعضای محترم شوراها کما فی سابق ضمن همکاری مناسب با دستاندرکاران مراسم راهپیمایی روز قدس، مشارکت گسترده‌ای داشته باشند.

وی در ادامه گفت: دومین روز از هفته شوراها، (شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) به عنوان «روز اجتماعی و همبستگی ملی» نامگذاری شده است که در این روز نشست هم اندیشی با کارگران با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار می‌شود.

باوند در ادامه گفت: روز سوم به عنوان روز بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شد که در این روز از نخبگان و تولیدکنندگان محلی با همکاری ادارات مربوطه قدردانی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز چهارم؛ روز شوراها، آموزش و توانمندسازی به منظور تقدیر از فرهنگیان جامعه شورایی، روز پنجم؛ روز شوراها و نشاط اجتماعی و روز ششم؛ روز شوراها، شفافیت، پاسخگویی و فساد ستیزی و روز هفتم هم به عنوان روز شوراها، شهر و روستای پایدار نامگذاری شده است.

باوند در ادامه با بیان اینکه تقویت شوراهای اسلامی منجر به رفع مشکلات و معضلات مردم و پیوند عمیق‌تر ملت و دولت خواهد شد، گفت: مجدداً سالروز صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در خصوص تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا را گرامی می‌داریم و صمیمانه از تلاش‌های بی‌دریغ همه اعضای محترم شوراهای اسلامی استان قدردانی می‌کنیم. امیدوارم دست در دست هم برای آبادانی و پیشرفت نظام اسلامی و تحقق فرامین مقام معظم رهبری گام برداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت