پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اردیبهشت 1401 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 119253

مسیر سازش و مذاکره یک فریب است که منجر به آزادسازی فلسطین نخواهد شد

به گزارش صدای جنوب،؛حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های این هفته چرام اظهارداشت: عمده روایات ظهور و جامعه آخر الزمانی از نگاه شیعی و سنی چهارچوب اصلی بر پایه تقابل عدل با ظلم است. وی افزود: روایتی که از معصومین در باره امام زمان وارد شده «یملاء الارض عدلا و قسطا بعد […]

به گزارش صدای جنوب،؛حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های این هفته چرام اظهارداشت: عمده روایات ظهور و جامعه آخر الزمانی از نگاه شیعی و سنی چهارچوب اصلی بر پایه تقابل عدل با ظلم است.

وی افزود: روایتی که از معصومین در باره امام زمان وارد شده «یملاء الارض عدلا و قسطا بعد ما ملئت ظلما و جورا» «دنیا را پر از عدل و داد می‌کند پس از آنکه پر از ظلم و جور شده بود.» وظیفه اول امام زمان اقامه عدل است و قطعا در این راستا امام زمان (عج) اسرائیل که مظهر ظلم و جور در منطقه است را قبول نخواهد کرد و قطعا با قدرت‌های استکباری برخورد می‌کند که با غارتگری و زور، جهان طبقاتی(شمال و جنوب) را پدید آورده و از هر ظلمی در جهان از جمله اشغال فلسطین حمایت می‌کنند.

 

افشارگفت: حادثه فلسطین واقعاً یک بحران بزرگ و تلخ انسانی- اسلامی است که هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد. جامعه فلسطینی همانند دیگر جوامع جهان در سرزمین خود زندگی می‌کردند که ناگهان مجموعه‌ای از مهاجران صهیونیست اروپایی با کمک قدرت‌های استعماری به آنها یورش بردند و سرزمین آنها را غصب کردند. اماامام خمینی(ره)، قدس و فلسطین را در مرکز توجهات جهان اسلام قرار داد.

خطیب جمعه چرام بیان نمود: مسیر سازش و مذاکره یک فریب است که منجر به آزادسازی فلسطین نخواهد شد٠

وی افزود: امروزه روند دروغین صلح و سازشکاری به جایی رسیده که رژیم حاکم بر آمریکا رسما قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی و جولان را بخشی از خاک آن اعلام می کند.

افشار درپایان بیان نمود: شهید مطهری «متفکر ژرف اندیش»، «پهلوان مبارزه با التقاط»، «روحانی متناسب با زمان»، «مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله»، «نادره‌ى زمان ما» بود.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت