پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1401 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 119809

انتقاد فرماندار کهگیلویه از برخی کارشنکی ها در پتروشیمی دهدشت/موسوی: بومی سازی در دستور کار قرار گیرد/سهم خانواده های شهداء و ایثارگران لحاظ شود

فرماندار کهگیلویه گفت: گاها تعدیل نیروی بومی صورت می گیرد اگر بنا بر تعدیل است باید از غیربومی ها صورت گیرد ولی متاسفانه تعدیل نیروها از نیروهای بومی انجام شد و این شیوه باید درست شود.

صدای جنوب:

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ فرماندار و بخشدار کهگیلویه معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و جمعی از مسئولان از پتروشیمی دهدشت بازدید کردند
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه سید عبدالعزیز موسوی اظهار داشت؛محور و هدف اصلی این پروژه بحث اشتغال زایی و رونق اقتصادی است.

فرماندار کهگیلویه افزود: جلسات متعددی گرفته شد و تاکید بر سرعت پروژه از مهم ترین محورهای جلسات بود.

وی با بیان اینکه بومی سازی در اولویت باشد، تصریح کرد: بخش اعظمی از نیروهای این مجموعه غیربومی هستند، این موضوع باید رفع تکلیف شود و از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

موسوی اضافه کرد: شهرستان نیروی تخصصی دارد، فرایندی تعریف شد و قرار شد از طریق اداره کار و بانک اطلاعاتی که وجود دارد نیروهای کار معرفی شوند ولی بازهم کم کاری می شود.

وی اظهار کرد: اولویت بکارگیری با خانواده های شهدا و ایثارگران باشد و سهم این خانواده ها لحاظ شود.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: نیروهای بومی و طبق توافق قرار بود از هر خانواده یک نفر باشد تا تعادل رعایت شود و بار اشتغال تقسیم شود.

فرماندار کهگیلویه گفت: گاها تعدیل نیروی بومی صورت می گیرد اگر بنا بر تعدیل است باید از غیربومی ها صورت گیرد ولی متاسفانه تعدیل نیروها از نیروهای بومی انجام شد و این شیوه باید درست شود.

موسوی ابراز کرد: تمام ظرفیت های استان بسیج شده ولی پتروشیمی در برخی موارد بی توجهی می کند.

وی ادامه داد: در جلسات گذشته قرار شد پیمانکاران بومی در اولویت باشند ولی بازهم بی توجهی می شود هیچکدام از مصوبات جلسات را پتروشیمی دهدشت اجرایی نکرد.

فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: هیچ گونه بی توجهی و کم کاری قابل قبول نیست، انتظار داریم مصوبات جلسات قبل اجرایی شوند.

وی خاطر نشان کرد: از نماینده محترم مردم و استاندار و مسئولان کشوری محترم که پیگیر این پروژه هستند ویژه تشکر می کنم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت