پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 خرداد 1401 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 121244

در نشست شورای فرهنگی و اقامه نماز ادارات زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی مطرح شد:

همه برنامه‌ها در ادارات باید پیوست نماز داشته باشند/جوشش و نگرش انقلابی باید از نمازخانه‌ها به کارمند منتقل شود

نشست شورای فرهنگی و اقامه نماز ادارات زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

صدای جنوب:

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همه ادارات و نهادها باید هربرنامه و پروژه‌ای پیوست نماز داشته باشد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه  بویراحمد، حجت‌الاسلام قاسمی در نشست شورای فرهنگی و اقامه نماز ادارات زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی گفت: ما در ادارات و سازمان‌ها هیچ موضوعی مهمتر از نماز نداریم و نماز مقدم بر هر کار و پروژه‌ای است.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد افزود: شلوغی صفوف نماز جماعات دد هر اداره‌ای به نوع نگاه مدیر آن مجموعه برمی‌گردد که انتظار می‌رود مدیران موضوع نماز را جدی بگیرند.

حجت‌الاسلام قاسمی، جهاد کشاورزی را از پیشگامان آرمان‌‌های انقلاب برشمرد و تصریح کرد: حال که در راس این مجموعه یک مدیر انقلابی گماشته شده انتظارات از عملکرد فرهنگی این سازمان بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در ستاد سازمان جهاد کشاورزی به نماز اهمیت داده می‌شود اما در برخی ادارات زیرمجموعه توجهی به ارائه مستندات و عملکردها در حوزه نماز نمی‌شود.

مدیران بین پول خرید موز و پول برای کار فرهنگی تفاوت قائل شوند/ از معتمدی  «نه» نشنیدم

حجت‌الاسلام ظهرابی نیز در ادامه این نشست گفت: حقیقتا از وقتی که تیم مدیریتی جهاد کشاورزی تغییر کرده، در موضوعات مرتبط با فرهنگ و نماز، ” نه” نشنیدیم که جای قدردانی دارد و نتیجه آن هم عملکرد درخشان این سازمان در موضوعات فرهنگی و شلوغی صفوف نماز جماعت است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همه ادارات زیرمجموعه وزارت جهاد و دیگر دستگاه‌ها اعتبارات فرهنگی وجود دارد و هر کس می‌گوید نیست یا اطلاع ندارد یا نمی‌خواهد همکاری کند.

حجت‌الاسلام ظهرابی با دفاع از عملکرد خود و همکارانش و اهمیت توجه به کارهای فرهنگی تصریح کرد: همکاران من در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه اگر اعتبار می‌خواهند برای کار موثر در عرصه فرهنگ است و ضرورت دارد همه مدیران زیرمجموعه وزارت جهاد برای اختصاص اعتبار به موضوعات فرهنگی به ویژه نماز اهتمام داشته باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ما که برای خرید موز پول نمی‌خواهیم بلکه برای موضوع مهمی مانند نماز پول می‌خواهیم که ستون دین است.

معتمدی‌پور: جوشش و نگرش انقلابی باید از نمازخانه‌ها به کارمند منتقل شود/ هیچ محدودیتی در کار فرهنگی قائل نیستم

سید علی معتمدی‌پور،  نیز در جمع‌بندی پایانی این نشست گفت: جهاد در همه مناسبت‌های فرهنگی و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشقدم و مثمرثمر بوده و اگر رتبه اول نباشد جای تعجب و ایراد است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر چه نماز اهمیت بالایی در ادارات دارد اما نباید عرصه وسیع فرهنگ و رسالت مهم و سنگین دفاتر ولی‌فقیه منحصر به برپایی نماز شود و از دیگر مسائل مهم مرتبط با دین و فرهنگ غافل شویم.

وی به عنوان مثال به موضوع وقت یک کارمند اشاره کرد و گفت: کار فرهنگی یعنی اینکه کارمند ما یاد بگیرد به جای تلف کردن وقتی که باید در اختیار اداره باشد، کار کند و موثر باشد؛ اگر توجه به نماز، اینچنین روی فضای کار و روحیه دینی و انقلابی کارمند ما اثر کند یعنی ما در کارهای فرهنگی موفق بودیم؛ اگر کارمند ما مسئولیت‌پذیر شد و روی بیت‌المال حساس شد یعنی ما کار فرهنگی موثر کردیم.

معتمدی‌پور گفت: هیچ محدودیت و مانعی در انجام امورات فرهنگی در همه ادارات وابسته به جهاد کشاورزی نیست و پول برای هر کاری که در حوزه فرهنگ ضروری باشد، وجود دارد و به هر شکلی باشد تامین می‌کنیم.

وی ادامه داد: یک طلبه شاغل در جهاد یک سفیر فرهنگی و یک تریبون گویا در بیان عملکرد نظام اسلامی است که در وهله اول باید به‌روز و مسلط به اطلاعات کاری باشد و در وهله دوم مطالبه‌گر باشد و هنر متقاعد کردن و همراه کردن مدیر سازمان و دیگران را همراه با داشتن طرح و برنامه داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه ما در جریان محدودیت‌های مالی هستیم اما هنر نماینده ولی‌فقیه در ادارات در جذب اعتبارات و پیشبرد امور کمتر از رئیس سازمان نیست و همه ما در یک جبهه هستیم و باید به همدیگر کمک کنیم.

معتمدی‌پور یادآور شد: نگرش و جوشش انقلابی باید از نماز جماعت شروع و به همه ارکان دستگاه عریض و طویل جهاد کشاورزی سرایت کند تا شاهد حاکم شدن روحیه انقلابی و جهادی در همه کارمندان و دستیابی به اهداف مقدسی چون تامین امنیت پایدار غذایی، افزایش تولید و خدمت واقعی به قشر عزیز و ارزشمند کشاورز باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت