پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1401 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 121316

پیچ های اینستاگرامی که وهن استان است!

بسیاری از زحمتکشان عرصه فرهنگ و رسانه معتقدند فعالیت برخی ازپیچ های اینستاگرامی سبب تحقیر استان است و باید جلوی سیاه نمایی آنها را گرفت….

صدای جنوب؛:

فعالان مثلا رسانه ای که فاقد فهم و نگاه رسانه ای هستند و همواره حاشیه را در استانی که حاشیه کمی هم ندارد به متن ترجیح داده و برای جذب فالور هر کاری و حرفی میزنند در سالیان اخیر و به مدد فضای بی دروپیکر مجازی با راه اندازی پیچ اینستاگرامی در موارد متعددی موجب ایجاد تنش شده و همین راه را با سرعت تمام نیز ادامه می دهند.

کلیپ های انتشار یافته در برخی پیچ های اینستاگرامی زنان و مردان بی ادعای روستایی را هدف قرارداده و در بسیاری موارد ضمن توهین به آنها، سبب تمسخرشان شده است.

تهیه گزارش های جهت دار له وعلیه برخی سازمان ها و نهادها از سوی این افراد همواره مورد نقد اصحاب زحمتکش رسانه ای استان بوده است.

باعث تاسف است که مسئولان ارشد استان ازجمله استاندار محترم در سفرهای خود این افراد حاشیه ساز را باخود همراه می کنند و کلیپ های منتشر شده در قالب همین سفرها تهیه می شود.

انتظار است مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی وی با افرادی که مروج سیاه نمایی و ایجاد تنش درجامعه هستند برخورد قانونی نمایند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت