پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 خرداد 1401 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 121495

دو سوال دانشجوی دانشگاه یاسوج از استاندار/ دنبال تبلیغات و کاندیدا شدن نیستم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دعوت بسیج دانشجویی شهید میثمی دانشگاه یاسوج به این دانشگاه رفت و پاسخگوی سوالات مختلف دانشجویان در زمینه های مختلف شد.

صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دعوت بسیج دانشجویی شهید میثمی دانشگاه یاسوج به این دانشگاه رفت و پاسخگوی سوالات مختلف دانشجویان در زمینه های مختلف شد.

یکی از دانشجویان خطاب به استاندار گفت: آقای استاندار حلال مشکلات استان ما اکنون نه جابجا کردن سنگ توسط شما و نه گریه کردن در منطقه دیشموک است بلکه مشکلات استان ما به مسائل مختلف از جمله عدم سرمایه گذاری و همچنین آسیب های اجتماعی و سایر مشکلات بر می‌گردد.

استاندار در پاسخ به این سوال دانشجوی دانشگاه یاسوج گفت: این که می‌گویید چرا در منطقه دیشموک گریه کردم من هم مثل همه شما انسان هستم وقتی شرایط بسیار بدی را می‌بینم و شرایط سخت مردم مشاهده می‌شود اشک از چشمان همه در خواهد آمد دل انسان برای برخی از محرومیت‌ها در مناطق به درد می‌آید.

احمدزاده افزود: وقتی که می گویند در رودخانه تاکنون هفت نفر را آب برده است و یا اینکه همه زندگی یک خانواده با چند گونی گندم سپری می شود اشک از چشمان هر کسی سرازیر خواهد شد هر چند قبل از این که در آن منطقه به حال محروم‌ها گریه کنم دستور دادم تا پل روی رودخانه برای آن منطقه ساخته شود.

وی افزود: هیچگاه برای تبلیغ جلوی دوربین نیامدم که از اشک‌های من و کارهای من تصویر بگیرد در آن جا ناخودآگاه به دلیل مشکلات عدیده مردم اشک از چشمان ما سرازیر شد.

استاندار راجع به سنگی که با کمک عده‌ای از مدیران از مسیری برداشته شد گفت: در منطقه صعب العبور دیدیم که سنگی در جاده قرار گرفته و ممکن است که بر اثر برخورد به این سنگ خودرو به پرتگاه سقوط کند و جان مردم را بگیرد و به همین خاطر به کمک ۱۰ نفر از همراهان و مدیران آن سنگ را جابجا کردیم و منتظر لودر و بیل مکانیکی هم نماندیم که از شهر برای برداشتن یک سنگ به منطقه حمل کنند.

وی در ادامه افزود: هیچگاه چنین تعداد جمعیتی در آنجا گرد هم نمی‌آمدند که بتوانند آن سنگ را از مسیر مردم بردارند بنابراین من و همراهان این کار را انجام دادیم و به هیچ وجه هم دنبال نمایش نبودیم حالا چرا آن طرف قضیه را نمی‌بینید البته که با چنین کارهایی دنبال دیده شدن هم در این قضیه نبودیم.

احمدزاده با بیان اینکه به هیچ وجه دنبال نمایش نیستم و کار تبلیغاتی هم انجام نخواهم داد و دنبال این نیستم که در جایی هم کاندیدا شوم و هیچ وقت هم کاندیدا نمی‌شوم گفت: خیالتان راحت باشد دنبال تبلیغات و کاندیدا شدن نیستم و بعد از اینکه از اینجا رفتم مثل گذشته کار و خدمت را در جایی دیگر ادامه خواهم داد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت