پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1401 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 121577

کلنگ زنی سه زمین چمن در شهرستان دنا

کلنگ ساخت ۳ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دنا به زمین زده شد.

به گزارش  صدای جنوب ، ساخت زمین چمن مصنوعی شهر سی سخت به نمایندگی از سه زمین چمن در قالب طرح شهید سلیمانی با حضور امام جمعه شهر سی سخت، فرماندار، سرپرست آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در شهرستان دنا کلنگ زنی شد.
سرپرست آموزش و پرورش دنا در این مراسم با بیان اینکه این سه زمین چمن با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد گفت: این اعتبار برای خرید چمن در نظر گرفته شده و آماده کردن زیر ساخت های آن به همکاری دیگر نهادها نیاز است.
کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش دنا هم با اشاره به اینکه ایجاد زمین چمن مصنوعی در هنرستان ابن سینا سی سخت، شهید محلاتی بن زرد و مدرسه متوسطه دخترانه تمنک، سرانه ورزشی در این شهرستان افزایش می یابد.

فرماندار دنا هم با اشاره به اینکه با کمبود سرانه ورزشی در شهرستان روبه رو هستیم گفت: قرار است در ۱۰ روستای این شهرستان فضای ورزشی ایجاد شود.
درخشان زاده افزود: قرار است از محل اعتبارات نفت در روستاهای کوخدان، دارشاهی و میمند نیز سالن ورزشی ساخته شود.

امام جمعه سی سخت هم با ابراز گلایه به راکد ماندن برخی طرح هایی که کلنگ آن به زمین زده شده گفت: مسئولان مربوطه تلاش کنند عملیات این طرح ها به زودی آغاز و به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: قرار بود متولیان با توجه به زلزله شهرستان دنا و خسارات وارد به زیر ساخت ها، در توزیع اعتبارات به آموزش و پرورش و بهداشت نگاه ویژه ای داشته باشند اما این امر تاکنون محقق نشده است.

وی از فرماندار خواست با هماهنگی آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، شهرداری و دیگر نهادها برای تکمیل هر چه سریعتر سه زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی تلاش کنند.

امام جمعه سی سخت یادآور شد: پیشنهاد می دهم به دلیل اینکه فضای آموزشی کافی در شهرستان داریم از خیران مدرسه ساز بخواهیم به جای ساخت مدرسه، فضاهای ورزشی ایجاد کنند و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا کمبود فضاهای ورزشی در شهرستان دنا جبران شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت