پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1401 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 122613

برگزاری جلسات آموزش سلامت درمرکز خدمات جامع سلامت کره شهبازی چرام

این مرکزبا توجه به اهمیت و نقش سلامت جسمی ،روحی و روانی در زندگی فردی و اجتماعی به صورت هفتگی اقدام به برگزاری جلسات آموزشی می نماید. به گزارش صدای جنوب؛ مصطفی باقریان بیان کرد:با توجه به شیوع انواع بیماری های واگیردار و غیر واگیر و بیماری های عفونی و غیر عفونی و بیماری های […]

این مرکزبا توجه به اهمیت و نقش سلامت جسمی ،روحی و روانی در زندگی فردی و اجتماعی به صورت هفتگی اقدام به برگزاری جلسات آموزشی می نماید.

به گزارش صدای جنوب؛ مصطفی باقریان بیان کرد:با توجه به شیوع انواع بیماری های واگیردار و غیر واگیر و بیماری های عفونی و غیر عفونی و بیماری های قلبی و عروقی و فشار خون و دیابت برای افراد و پدیده های شهر نشینی و صنعتی شدن و زندگی ماشینی و تغییرات سبک زندگی و روی آوردن به مواد غذایی فست فودی و افزایش نگرانی های روحی و روانی و استرس و و نیاز و ضرورت لازم به داشتن علم و آگاهی و دانش سلامت جهت بالابردن سطح رفاه و پیشگیری از بیماری ها و کاهش بار اقتصادی و هزینه ها بر روی خانواده و جامعه و موفقیت در کنترل و مدیریت و پیشگیری از چالش های عدیده بهداشتی مرکز خدمات جامع سلامت روستای کره شهبازی اقدام به برگزاری جلسات آموزش به صورت هفتگی برای کلیه گروه های سنی جوانان ، نوجوانان،میانسالان،سالمندان،زنان باردار،دانش آموزان،کشاورزان و…. می نمایند.

وی افزور:همچنین پزشک و ماما جهت انجام مراقبت های بهداشتی در طول هفته جهت ارایه آموزش و انجام مراقبت های های لازم در مرکز جامع خدمات سلامت کره شهبازی حضور دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت