پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 مرداد 1401 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 123771

ضرورت نظارت مستمر بر سازماندهی نیروی انسانی ،فضا و امکانات آموزشی برای سال تحصیلی

به گزارش صدای جنوب .ایمان سبحان نژاد در جلسه انعقاد تفاهم نامه با مدیران آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق گفت: این تفاهم نامه‌ها با حضور نماینده وزارت آموزش وپرورش با هدف استفاده بهینه از نیروی انسانی و کلاسهای درس برای سازماندهی مطلوب در سال تحصیلی آتی است که تلاش می کنیم با برنامه ریزی اصولی و […]

به گزارش صدای جنوب .ایمان سبحان نژاد در جلسه انعقاد تفاهم نامه با مدیران آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق گفت: این تفاهم نامه‌ها با حضور نماینده وزارت آموزش وپرورش با هدف استفاده بهینه از نیروی انسانی و کلاسهای درس برای سازماندهی مطلوب در سال تحصیلی آتی است که تلاش می کنیم با برنامه ریزی اصولی و مدون با شناخت دقیق از وضعیت نیروی انسانی و فضاهای آموزشی و تفاهم با مدیران سازماندهی مطلوبی را داشته باشیم.
وی به ویژگیهای مدیریت اشاره کرد و اظهار داشت : مسئولیت پذیری ،تعهد کاری،داشتن نظم و انضباط کاری ،قانون مداری و حفظ کرامت انسانی از مهمترین مؤلفه های اساسی برای مدیریت موفق است که باید این ویژگی ها سرلوحه کار مدیران و معاونان ادارات قرار بگیرد.
رئیس کمیته سرمایه انسانی و تعمیر وتجهیز مدارس در پروژه مهر ، بر بازدید میدانی از تمامی مراکز آموزشی، هنرستانهای فنی و حرفه ای ، مدارس شبانه روزی و نظارت مستمر و دقیق بر سازماندهی نیروی انسانی ،فضا و امکانات آموزشی برای سال تحصیلی جدید تاکید کرد .
سبحانی تاکید کرد: تمامی عوامل تاثیرگذار بر بازگشایی مدارس ازجمله وضعیت نیروی انسانی تجهیزات آموزشی سازماندهی کلاس ها مدیریت مدارس و …. به صورت دقیق مهیا شود تا با کمترین نگرانی شاهد شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ باشیم.

سبحان نژاد در ادامه خواستار شناسایی معلمان و دانش آموزان خلاق و معرفی آنها به واحد روابط عمومی،داشتن ارتباط مستمر با ائمه جمعه،شورای تامین ، مدیران مستقر در ادارات شهرستانها و مناطق برای تحقق اهداف آموزش و پرورش شد.
گفتنی است:انعقاد تفاهم نامه نیروی انسانی با مدیران شهرستانها ومناطق با حضور نماینده وزارتی به مدت دو روز در یاسوج ادامه دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت