پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1401 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 123841

مالکان دریافت کننده پیامک برای تعیین تکلیف پرونده مالیاتی اقدام کنند

میلاد فرخان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ان افزود: کار شناسانی و معرفی واحدهای مسکونی خالی برعهده وزارت راه وشهرسازی است و ضرورت دارد مالکانی که در این زمینه پیامک دریافت کرده اند برای تعیین تکلیف پرونده ملک خود اقدام کنند. وی تاکید کرد: مودیان می توانند با مشاهده واحد یا […]

میلاد فرخان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ان افزود: کار شناسانی و معرفی واحدهای مسکونی خالی برعهده وزارت راه وشهرسازی است و ضرورت دارد مالکانی که در این زمینه پیامک دریافت کرده اند برای تعیین تکلیف پرونده ملک خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مودیان می توانند با مشاهده واحد یا واحدهای مسکونی مشمول مالیات خانه خالی،نسبت به پذیرش و پرداخت مالیات و یا عدم پذیرش و ثبت توضیحات، اقدام های مورد نیاز را انجام دهند.

فرخان ابراز داشت:با توجه به اینکه مسئولیت شناسایی واحدهای مسکونی خالی مشمول مالیات با وزارت راه وشهرسازی است و مالیات های محاسبه شده نیز برآن مبنا تعیین و اعلام شده است، لذا چنانچه واحد ملکی به صورت اشتباهی به عنوان واحد مسکونی خالی شناسایی و به سازمان امور مالیاتی معرفی شده باشد، پس از اعلام مراتب،موضوع از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری و در صورت تایید اشتباه توسط وزارتخانه مذکور(اداره کل راه وشهرسازی)، نسبت به اصلاح آن در سامانه های مالیاتی اقدام خواهد شد.

بعضی از سرمایه‌داران در زمان‌های خاص از فروش یا اجاره املاکشان خودداری می‌کنند تا با این کار باعث افزایش قیمت شده و سپس به سودهای کلان دست پیدا کنند به همین دلیل دولت برای خانه‌های خالی مبلغی فراتر از مالیات خانه های اجاره ای تعیین می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت